بررسی دو بازی مهارتی "Mines" و "Crash"

بازی های مهارتی از دسته بازی های جذاب و دوست داشتنی برای کاربران سایت های آنلاین به حساب می آید. در این بازی ها بازیکنان با انجام بازی های متنوع می توانند شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنند. در این مطلب مروری خواهیم داشت به دو بازی "Mines" و "Crash-Crypto".

Mines:

در این بازی کاربران هنگام ورود به بازی ۳ بازه انتخابی برای ثبت شرط های خود انتخاب می کنند و پس از تعیین آن جدولی به صورت ۵ سطر و ۵ ستون که مجموعا ۲۵ خانه در آن طراحی شده به آن ها نمایش داده می شود. سپس بازیکنان در پایین صفحه امکان ثبت مبلغ شرط و همچنین تعیین تعداد مین های بازی در دور بعد را دارند. هرچه تعداد مین های بازی بیشتر باشد ضریب های برد نیز افزایش خواهد داشت. هدف این بازی پیش بینی الماس های پنهان شده بین این ۲۵ خانه است. پس از انتخاب مبلغ و تعداد مین، روی گزینه "شروع" کلیک کرده تا بازی آغاز شود. اگر در انتخاب اول مین پنهان شده باشد بازیکن در این دور ناموفق بوده است ولی اگر الماس به درستی پیش بینی شود، او می تواند به ماجراجویی خود ادامه دهند و خانه های بعدی را هم پیش بینی کنند که در این حالت با انتخاب هر الماس دیگر ضریب برد به صورت تصاعدی بالا می رود. در هر مرحله از بازی و قبل از مشخص شدن مین در خانه ها، بازیکن با کلیک بر روی گزینه "کش اوت" مبلغ برد خود را دریافت خواهد کرد.

Crash-Crypto:

این بازی همانند بازی Crash است که بازیکنان می توانند در هر راند شانس خود را برای برد با ضرایب بالا امتحان کنند. نحوه بازی در بازی کرش به این صورت است که ابتدا بازیکن مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کرده، پس از چند ثانیه بازی آغاز می شود و ضریب از ۱.۰۰X به بالا حرکت می کند. بازیکنان در هر لحظه از بازی و قبل از متوقف شدن ضریب، می توانند با کلیک بر روی گزینه "کش اوت" مبلغ برد خود را برداشت کنند. در این بازی همچنین گزینه شرط خودکار برای بازیکنان تهیه شده و آن ها می توانند شماره دور ها و ضریب انتخابی خود را تعیین کنند. همچنین در این روش شانس برد براساس نتایج راند های قبلی بازی محاسبه و به کاربر نمایش داده خواهد شد.

این دو بازی جذاب توسط ارائه دهنده معتبر Pascal Gaming طراحی شده و می توانید در سربرگ "مهارتی" آن ها را انتخاب و تجربه کنید.

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.