پیش نمایش بازی آرژانتین و کلمبیا - فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴

سرانجام تکلیف قهرمان رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۲۴ تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد. تیم ملی آرژانتین، مدافع عنوان قهرمانی به مصاف تیم شکست ناپذیر کلمبیا خواهد رفت.

پیش بازی آرژانتین و کلمبیا | دوشنبه - ساعت ٤:٥۰ | فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴

در چارچوب رقابت‌ های کوپا آمریکا، تیم‌ های ملی آرژانتین و کلمبیا در فینال به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در کنار بازی فینال یورو که بین اسپانیا و انگلیس برگزار می شود، جزو پر مخاطب ترین بازی های ملی چند ماه اخیر خواهد بود.

تیم ملی آرژانتین با عملکردی بسیار خوب وارد این دیدار می‌شود و امید زیادی به پیروزی در این بازی و تکرار قهرمانی خود را دارد. با داشتن بازیکنان بزرگی مانند لیونل مسی، آرژانتین همیشه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در هر تورنمنت محسوب می‌شود. علاوه بر مسی، مهاجم آماده این روز های آرژانتین یعنی لائوتارو مارتینز می تواند نقش بسزایی در موفقیت تیمش داشته باشد. از سوی دیگر، کلمبیا نیز با تیمی جوان و پرانرژی به دنبال شگفتی‌ سازی در این بازی است و نمی‌ خواهد به راحتی تسلیم شود. آرژانتین با ترکیبی قدرتمند و متعادل به این مسابقه می‌آید. بازیکنان کلیدی مانند لیونل مسی، آنخل دی ماریا و لائوتارو مارتینز در بهترین فرم خود هستند و به دنبال پیروزی در این دیدار می‌باشند. سرمربی تیم، لیونل اسکالونی، نیز از تجربیات گذشته استفاده کرده و ترکیبی مناسب را برای این بازی آماده کرده است. کلمبیا با ترکیبی جوان و با انگیزه به دنبال به نمایش گذاشتن بهترین عملکرد خود در این بازی است. سرمربی کلمبیا، بازیکنانی مانند خامس رودریگز و لوئیس دیاز را در اختیار دارد که می‌توانند در هر لحظه از بازی سرنوشت‌ ساز باشند.

تیم ملی آرژانتین با صدرنشینی در گروه A و سپس برتری مقابل اکوادور و کانادا راهی فینال شده و در طرف مقابل کلمبیا با صدرنشینی در گروه D و بعد از آن با پیروزی مقابل پاناما و اروگوئه به فینال راه پیدا کرده است.

آیا می دانستید؟

۱- هر دو تیم در ۱۰ بازی اخیر شکستی را متحمل نشده اند.

۲- آرژانتین در ۵ بازی اخیرش فقط ۱ گل دریافت کرده است.

۳- کلمبیا در ۵ بازی اخیرش فقط ۲ گل دریافت کرده است.

۴- در ۵ بازی رو در روی اخیر این دو تیم با یکدیگر، هر کدام از تیم ها ۱ برد به دست آورده و ۳ بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.