پیش نمایش بازی اسپانیا و انگلیس - فینال یورو ۲۰۲۴

یورو ۲۰۲۴ به ایستگاه پایان رسید و فینال این دوره از رقابت های جام ملت های اروپا فردا شب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. در این دیدار اسپانیا و انگلیس، دو غول فوتبال اروپا با یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

پیش بازی اسپانیا و انگلیس | یکشنبه - ساعت ۲۲:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

بازی فینال یورو ۲۰۲۴ بین اسپانیا و انگلستان، نوید بخش یک مسابقه هیجان‌ انگیز و پرتنش است. این بازی در استادیوم المپیک برلین برگزار می‌شود و اسپانیا به عنوان یکی از تیم‌ های قدرتمند تورنمنت با انگلستان که به دنبال اولین قهرمانی خود در یورو است، روبرو خواهد شد.

تیم اسپانیا با استفاده از ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه مثل لامین یامال و آلوارو موراتا، توانسته است تا به فینال برسد. بازی سازان کلیدی اسپانیا شامل لامین یامال و دنی اولمو هستند که نقش مهمی در صعود تیمشان به فینال داشته‌ اند. اسپانیا با شکست دادن تیم‌ های قدرتمندی مثل ایتالیا در مرحله گروهی و همچنین آلمان و فرانسه در مراحل حذفی، به فینال راه یافته است. آن سوی دیگر، انگلستان به هدایت گرت ساوتگیت، با نمایش‌ متوسط و بعضا ضعیف و به لطف درخشش بازیکنانی چون هری کین، بوکایو ساکا و اولی واتکینز به فینال رسیده است. انتقاد های فراوان از نحوه بازی انگلیس در دور گروهی، یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی وجود داشت ولی آن ها در دیدار مقابل هلند نشان دادند آماده دیدار های بزرگ در اروپا هستند.

فینال یورو ۲۰۲۴ نه تنها فرصتی برای هر دو تیم است تا عنوان قهرمانی را کسب کنند، بلکه می‌تواند یکی از نقاط عطف کارنامه مربیگری گرت ساوتگیت باشد که تاکنون تحت فشارهای زیادی قرار داشته است. در حالی که انگلیس پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در دور قبل، عطش زیادی برای پیروزی در بازی فردا دارد، اسپانیا هم امیدوار است تا با استفاده از استعدادهای جوان و توانمند خود، بازی دیگر قهرمانی در یورو را به دست آورد.​

آیا می دانستید؟

۱- اسپانیایی ها در ۸ بازی گذشته و تیم ملی انگلیس در ۶ بازی گذشته خود شکستی را متحمل نشده اند.

۲- در ۳ بازی گذشته اسپانیا و انگلیس با حریفانشون، هر دو تیم موفق به گلزنی شده اند.

۳- اسپانیا در ۳ بازی اخیرش حداقل ۲ گل به حریفان زده است.

۴- انگلیس در ۴ بازی از ۵ مسابقه اخیرش در ۹۰ دقیقه بازی را با نتیجه مساوی به پایان رسانده است.


به نظر شما قهرمان یورو ۲۰۲۴ چه تیمی خواهد بود؟


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.