پیش نمایش بازی هلند و انگلیس در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴

مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو ۲۰۲۴ امشب آغاز می شود. در بازی امشب دو تیم مدعی اسپانیا و فرانسه به مصاف هم خواهند رفت. برنده این دیدار در بازی فینال به مصاف برنده دیدار فردا شب هلند و انگلیس خواهد رفت. 

پیش بازی هلند و انگلیس | چهارشنبه - ساعت ۲۲:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

تیم ملی انگلستان پس از عبور دشوار از دو مرحله حذفی، اکنون به دنبال رسیدن به دومین فینال پیاپی در مسابقات قهرمانی اروپا، یورو است. آن ها فردا ساعت ۲۲:۳۰ در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ با تیم ملی هلند روبرو می‌شود. این بازی حساس در دورتموند برگزار خواهد شد و تیم برنده در فینال روز یکشنبه با یکی از تیم‌ های فرانسه یا اسپانیا دیدار خواهد کرد. انگلستان پس از شکست سوئیس در مرحله یک چهارم نهایی، برای چهارمین بار به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی اروپا راه یافت. در آن بازی، باکایو ساکا با گل تماشایی خود بازی را به وقت اضافه کشاند و در نهایت انگلستان در ضربات پنالتی پیروز شد. 

در مقابل، تیم ملی هلند نیز پس از پیروزی مقابل ترکیه در برلین به این مرحله رسید. این تیم با هدایت رونالد کومان، به دنبال کسب دومین عنوان قهرمانی اروپا است. لاله های نارنجی با توجه به تاریخچه نه چندان موفق در مراحل نیمه نهایی، تلاش می‌ کند سنت شکنی کرده و با رهبری کاپیتان ویرجیل فن دایک به فینال برسد. تیم انگلستان در دوران حضور گرت ساوت گیت، به دنبال اولین قهرمانی در یک تورنمنت بزرگ است. با وجود حضور در مراحل بالا در دو یورو متوالی، باز هم انتقادات از عملکرد سرمربی انگلیس وکیفیت بازی این تیم زیاد است. باید دید آیا انگلیس برخلاف دو بازی قبل، انتظارات را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی برآورده خواهد کرد یا خیر.

آیا می دانستید؟

۱- تیم ملی انگلیس در ۴ بازی گذشته اش تا دقیقه ۹۰ بازی را با تساوی سپری کرده است.

۲- هلند در ۳ بازی اخیرش ۳ برد، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است.

۳- هلند در ۳ بازی اخیرش حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است.

۴- در ۵ بازی رو در روی اخیر این دو تیم با یکدیگر، هلند ۲ برد و انگلیس ۱ برد به دست آورده و ۲ بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.