دیدار برزیل و کلمبیا - کاستاریکا و پاراگوئه کوپا آمریکا ۲۰۲۴

فردا شب رقابت های مرحله گروهی کوپا آمریکا ۲۰۲۴ با برگزاری بازی های گروه D به پایان خواهد رسید. تیم ملی کلمبیا که یکی از تیم های مدعی در این دوره از رقابت ها به شمار می آید تا به اینجا در صدر جدول گروه D قرار گرفته است.

پیش بازی برزیل و کلمبیا | چهارشنبه - ساعت ۰۴:۳۰ | کوپا آمریکا ۲۰۲۴

دو تیم سرشناس این گروه در بازی سوم به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی کلمبیا با دو پیروزی مقابل کاستاریکا و پاراگوئه با ۶ امتیاز صدرنشین گروه می باشد و صعودش را به مرحله بعدی قطعی کرده است. از طرف مقابل برزیل در بازی اول در کمال ناباوری نتوانست کاستاریکا را شکست دهد ولی در بازی دوم پاراگوئه را با اختلاف ۳ گل از پیش روی برداشت. تیم ملی برزیل برای قطعی کردن صعود به مرحله بعد یک مساوی احتیاج دارد ولی اگر می خواهد به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی شود، باید کلمبیا را شکست دهد.

آیا می دانستید؟

۱- برزیل در ۶ بازی اخیرش شکستی را متحمل نشده است.

۲- کلمبیا ۱۰ بازی گذشته خود را با برد پشت سر گذاشته است.

۳- در ۵ بازی گذشته این دو تیم با یکدیگر، برزیل ۲ برد و کلمبیا ۱ برد داشته اند. ۲ بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

پیش بازی کاستاریکا و پاراگوئه | چهارشنبه - ساعت ۰۴:۳۰ | کوپا آمریکا ۲۰۲۴

در بازی همزمان گروه D، پاراگوئه که شانسی برای صعود به مرحله بعد ندارد در دیداری تشریفاتی به مصاف کاستاریکا خواهد رفت. کاستاریکا با تساوی ای که برابر برزیل به دست آورده همچنان شانس صعود دارد ولی در صورتی که آن ها بتوانند پاراگوئه را با اختلاف زیاد شکست دهند و در طرف مقابل برزیل از کلمبیا شکست بخورد که احتمال رخ دادن این شرایط بعید به نظر می رسد.

آیا می دانستید؟

۱- کاستاریکا ۲ برد، ۲ مساوی و ۱ شکست در ۵ بازی گذشته اش داشته است.

۲- پاراگوئه ۱ برد، ۱ مساوی و ۳ شکست در کارنامه ۵ بازی اخیرش دارد.

۳- دو بازی اخیر این دو تیم با یکدیگر با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.