پیش نمایش بازی رومانی و هلند در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴

بازی های مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چند روزی است که آغاز شده و تا به اینجا تیم های قدرتمندی همچون انگلیس، اسپانیا و آلمان به مرحله بعدی راه یافته اند. همچنین ایتالیا، مدافع عنوان قهرمانی نتوانست مقابل سوئیس عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد و اولین تیم بزرگ حذف شده جام لقب گرفت.

پیش بازی رومانی و هلند | سه شنبه - ساعت ۱۹:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

تیم ملی رومانی با ۴ امتیاز ضعیف ترین تیم صدرنشین مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ بود. آن ها با ۱ برد و ۱ تساوی در شرایطی در رتبه نخست جدول قرار گرفتند که تیم قعرنشین یعنی اوکراین هم ۴ امتیاز کسب کرده بود! در نهایت رومانی به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به بلژیک در صدر قرار گرفت. با وجود صدرنشینی، عملکرد ضعیف آن ها در دیدار مقابل بلژیک و اسلواکی هواداران این تیم را برای مراحل حذفی نگران کرده است. در طرف مقابل، هلند که یکی از تیم های ریشه دار فوتبال اروپا به حساب می آید قرار گرفته است. آن ها با اینکه نتوانستند تاکنون جام جهانی را فتح کنند ولی در سال ۱۹۸۸ با پیروزی مقابل شوروی ثابق در فینال، توانستند قهرمان اروپا شوند.

تیم ملی هلند در دوره های قبل عملکرد ضعیفی از خود در اروپا نشان داده است. آن ها در یورو ۲۰۱۲ قعرنشین گروه خود شدند، در ۲۰۱۶ به مسابقات راه پیدا نکردند و در یورو ۲۰۲۰ در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها کنار رفتند. با توجه به خداحافظی بازیکنان طلایی دهه های اخیر هلند مانند فن پرسی، روبن و اشنایدر باید دید آیا هلند با بازیکنان فعلی که به مراتب از نسل قبل کمتر شناخته شده اند، می تواند تا مراحل بالاتر صعود کند و یا در همین ابتدا عملکرد ضعیفش را در رقابت های یورو تکرار خواهد کرد. هلند در گروه D با ۴ امتیاز پس از اتریش و فرانسه در رتبه سوم جدول قرار گرفت. برنده این دیدار به مصاف برنده اتریش و ترکیه خواهد رفت و شاید بازی جذاب مرحله گروهی دو تیم هلند و اتریش این بار در مرحله یک چهارم نهایی تکرار شود.

آیا می دانستید؟

۱- رومانی در ۵ بازی اخیرش ۱ برد، ۳ مساوی و ۱ شکست داشته است.

۲- هلند ۳ برد، ۱ مساوی و ۱ شکست در کارنامه ۵ بازی گذشته اش ثبت کرده است.

۳- در ۴ بازی رو در روی اخیر این دو با یکدیگر، هلند عملکرد درخشانی داشته است. آن ها هر ۴ بازی را با حداقل ۲ اختلاف برده اند.



نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.