دیدار بولیوی و پاناما - آمریکا و اروگوئه کوپا آمریکا ۲۰۲۴

بامداد فردا دور سوم مرحله گروهی کوپا آمریکا ۲۰۲۴ پیگیری خواهد شد. در گروه C رقابت ها به طور همزمان از ساعت ۰۴:۳۰ صبح به وقت ایران، بازی های بولیوی - پاناما و آمریکا - اروگوئه برگزار خواهد شد.

پیش بازی بولیوی و پاناما | سه شنبه - ساعت ۰۴:۳۰ | کوپا آمریکا ۲۰۲۴

تیم ملی بولیوی که قبل از شروع مسابقات هم از آن به عنوان ضعیف ترین تیم گروه C یاد می شد، با دو شکست و دریافت ۷ گل در قعر جدول گروه قرار گرفته است. آن ها در بازی نخست ۲ بر ۰ مغلوب آمریکا شدند و در بازی دوم ۵ بر ۰ به اروگوئه باختند. در طرف مقابل پاناما قرار گرفته که در بازی اول بازی را به اروگوئه واگذار کرده است ولی در بازی دوم کار بزرگی انجام داده و توانسته است آمریکا را از پیش روی بردارد. با توجه به ۳ امتیازی بودن آمریکا و پاناما در این گروه، یکی از آن ها فقط شانس صعود به مرحله بعد را دارد.

آیا می دانستید؟

۱- بولیوی در ۵ بازی اخیر بازنده میدان بوده است.

۲- پاناما ۳ برد و ۲ شکست در کارنامه ۵ بازی گذشته اش دارد.

۳- در ۵ مسابقه رو در روی اخیر این دو تیم با یکدیگر، پاناما ۴ برد و بولیوی ۱ برد کسب کرده اند.

پیش بازی آمریکا و اروگوئه | سه شنبه - ساعت ۰۴:۳۰ | کوپا آمریکا ۲۰۲۴

اروگوئه با کسب دو برد و ۶ امتیاز، در صدر جدول قرار گرفته است. با توجه به تفاضل گل بالای اروگوئه، از حالا باید این تیم را در مرحله حذفی رقابت های کوپا آمریکا متصور شد. با این حال در طرف مقابل آمریکا شرایط سختی برای صعود دارد. آن ها با شکستی که مقابل پاناما داشتند شانس کمتری نسبت به پاناما برای صعود به مرحله بعد دارند زیرا در بازی همزمان احتمال برد پاناما مقابل بولیوی زیاد است اما شکست دادن اروگوئه به آسانی صورت نمی گیرد. با این وجود آمریکا در صورت برد مقابل اروگوئه و عدم برد پاناما مقابل بولیوی با اختلاف زیاد، به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

آیا می دانستید؟

۱- آمریکا در ۵ بازی گذشته اش ۲ برد، ۱ مساوی و ۲ شکست را تجربه کرده است.

۲- اروگوئه ۳ بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

۳- دو بازی اخیر این دو تیم با یکدیگر با تساوی به پایان رسید.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.