پیش نمایش بازی پرتغال و اسلوونی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴

فردا شب دو بازی دیگر از مرحله یک هشتم نهایی یورو انجام خواهد شد که در بازی اول فرانسه و بلژیک با یکدیگر بازی خواهند کرد و در بازی دوم پرتغال و اسلوونی به مصاف هم می روند.

پیش بازی پرتغال و اسلوونی | دوشنبه - ساعت ۲۲:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

تیم ملی پرتغال با وجود شکست مقابل گرجستان در بازی آخر مرحله گروهی، با دو برد مقابل ترکیه و جمهوری چک توانست صدرنشین گروه F رقابت ها شود. آن ها در دور حذفی به مصاف تیم سوم گروه C یعنی اسلوونی می روند. اسلوونی با کسب ۳ تساوی توانست در این رتبه قرار بگیرد. در اولین بازی این دو تیم با یکدیگر، تقریبا 3 ماه پیش در تقابلی دوستانه اسلوونی در کمال تعجب، با نتیجه ۲-۰ تیم روبرتو مارتینز را مغلوب کرد. با این حال کریستیانو رونالدو و سایر ستاره های پرتغال بیش تر از دیگران اهمیت بازی فردا را درک می کنند و می دانند شکست اسلوونی و صعود به جمع ۸ تیم برتر اروپا، کم ترین خواسته هواداران آن ها خواهد بود. پرتغال با وجود صدرنشینی در گروهش، در مسیر سخت جدول قرار گرفته و در قدم های بعدی آن ها اسپانیا، آلمان و برنده دیدار فرانسه - بلژیک را در کنار خود خواهند دید.

پس از قهرمانی در یورو ۲۰۱۶، پرتغال تنها یک بار به مرحله یک چهارم نهایی یکی از دو تورنمنت جام جهانی یا یورو صعود کرده است (جام جهانی ۲۰۲۲). پرتغال در جام ملت های اروپا دور قبل، در مرحله یک هشتم نهایی مغلوب بلژیک شد.

آیا می دانستید؟

۱- اسلوونی برای اولین بار در تاریخ خود به مرحله حذفی یک تورنمنت ملی معتبر رسیده است.

۲- ۴ بازی آخر اسلوونی با تساوی به پایان رسیده است.

۳- پرتغال در ۱۰ بازی اخیرش نتیجه مساوی را تجربه نکرده است.

۴- در ۴ بازی اخیر اسلوونی، کم تر از ۲.۵ گل وارد دروازه ها شده است.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.