پیش نمایش بازی فرانسه و بلژیک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴

رقابت های یورو ۲۰۲۴ به مراحل جذاب و حساس خود رسیده است. پس از سپری شدن مرحله گروهی، حالا ۱۶ تیم برتر به صورت حذفی به مصاف هم می روند. شکست ایتالیا مقابل سوئیس تا به اینجا از جمله نتایج غیر قابل پیش بینی مرحله یک هشتم نهایی به حساب می آید.

فردا شب دو بازی دیگر از این مرحله انجام خواهد شد که در بازی اول فرانسه و بلژیک با یکدیگر بازی خواهند کرد و در بازی دوم پرتغال و اسلوونی به مصاف هم می روند.

پیش بازی فرانسه و بلژیک | دوشنبه - ساعت ۱۹:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

بلژیک در بازی اول مرحله گروهی غافل گیر شد و نتیجه را به اسلواکی واگذار کرد. با این حال برتر مقابل اوکراین و مساوی مقابل رومانی باعث شد تا آن ها با 4 امتیاز در رتبه دوم گروه E قرار بگیرند. عملکرد متوسط خط هجومی بلژیک باعث شد تا آن ها به ظاهر شانس زیادی برای رقابت با تیم های مطرح نداشته باشند. با این حال با توجه به حضور بازیکنانی چون کوین دی بروینه آن ها می توانند برای هر حریفی خطرناک باشند. در طرف دیگر فرانسه، مدعی کسب عنوان قهرمانی قرار گرفته است. شاگردان دیدیه دشان با تساوی ای که ناباورانه مقابل لهستان قعرنشین کسب کردند به عنوان تیم دوم و پایین تر از اتریش به مرحله حذفی راه یافته اند. دو بازی ضعیف به ترتیب مقابل هلند و لهستان، انتقاد ها را از دشان و بازیکنانش بیشتر کرده است. هواداران و کارشناسان فرانسوی معتقد هستند فرانسه فعلی با وجود ستارگانی چون کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان و عثمان دمبله باید هجومی تر بازی کند و عطش بیشتری برای برد در دیدار هایش نشان دهد.

با توجه به حذفی بودن بازی فردا باید دید آیا فرانسه از همان ابتدا با حملات خود دروازه حریف را مورد هدف قرار می دهد و یا همانند بازی با هلند محتاطانه فوتبال بازی خواهد کرد.

آیا می دانستید؟

۱- فرانسه در ۶ بازی اخیرش شکستی را متحمل نشده است.

۲- بلژیک در ۱۰ بازی اخیرش ۵ برد، ۴ مساوی و ۱ شکست داشته است.

۳- در دو بازی اخیر رو در روی این دو تیم با یکدیگر، فرانسه برنده میدان بوده است.

۴- در ۴ بازی اخیر فرانسه، کمتر از ۲.۵ گل به ثمر رسیده است.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.