پیش نمایش بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴

امروز بازی های مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ با بازی سوئیس و ایتالیا آغاز می شود. در بازی های فردا ابتدا انگیس به مصاف اسلواکی می رود و در ساعت ۲۲:۳۰ اسپانیا با گرجستان بازی خواهد کرد.

پیش بازی انگلیس و اسلواکی | یکشنبه - ساعت ۱۹:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

پس از صعود به عنوان تیم نخست در مرحله گروهی، حالا انگلیس با انرژی مضاعف وارد مرحله حذفی شده است. آن ها که نایب قهرمان دور قبل یورو هستند، طبق شبیه سازی های انجام شده شانس اول قهرمانی در این دوره به حساب می آیند. با توجه به شرایط جدول دور حذفی، انگلیس در سمتی از جدول قرار گرفته است که فقط ایتالیا را به عنوان رقیب جدی برای صعود به فینال در کنار خود می بیند. در صورتی برنده شدن انگلیس در بازی فردا، آن ها به مصاف برنده دیدار امشب ایتالیا و سوئیس خواهند رفت. با این حال انتقاد ها از عملکرد سرمربی و ستارگانی چون فیل فودن و هری کین در دور گروهی توسط رسانه های انگلیسی به گوش می رسد. آن ها انتظار داشتند در مرحله گروهی انگلیس عملکرد مقتدرانه تری از خود نشان دهد. تیم گرت ساوتگیت با کسب ۵ امتیاز از بازی‌ های مقابل دانمارک، اسلوونی و صربستان که حاصل برد ۱ بر ۰ مقابل صربستان و دو تساوی بود به عنوان صدرنشین گروهش تعیین شد.

در طرف مقابل اسلواکی با قرار گرفتن در رتبه سوم گروه E به مرحله یک هشتم نهایی یورو راه یافته است. آن ها در بازی اول توانستند بلژیک را شکست داده و نشان دهند که می توانند مقابل تیم های بزرگ شگفتی آفرین ظاهر شوند. اسلواکی در مرحله گروهی مجموعاً ۳۷ شوت داشت و ۱۳ شوت آن ها در چارچوب بود که هر دو رکورد ملی جدیدی در یک تورنمنت بزرگ برای آن ها به حساب می آید. آنها در یورو ۲۰۲۰ تنها دو شوت به هدف داشتند.

آیا می دانستید؟

۱- انگلیس در ۵ بازی اخیرش ۲ برد، ۲ تساوی و ۱ شکست داشته است.

۲- در ۴ بازی از ۵ بازی اخیر آن ها، هر دو تیم موفق به گلزنی نشده اند.

۳- اسلواکی با ۳ برد، ۱ مساوی و ۱ شکست در کارنامه ۵ بازی اخیرش پا به این میدان خواهد گذاشت.

۴- در ۵ بازی اخیر این دو تیم با یکدیگر، ۴ برد برای انگلیس ثبت شده و ۱ بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.



نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.