پیش نمایش بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴

فردا رقابت های یورو ۲۰۲۴ پیگیری می شود و در دومین بازی از مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات، آلمان به مصاف دانمارک می رود.

پیش بازی آلمان و دانمارک | شنبه - ساعت ۲۲:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

تیم ملی آلمان که از امکانات میزبانی یورو ۲۰۲۴ بهره مند است، فردا در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف دانمارک خواهد رفت. آلمان که موفق شد با گل لحظات پایانی مقابل سوئیس به تساوی برسد، با ۲ برد و ۱ تساوی صدرنشین گروه A شد. با این حال شاید به ثمر رسیدن گل فولکروگ خیلی به سود آلمانی ها نبود زیرا آن ها در نیمه دشوار جدول قرار گرفته اند. جایی که اسپانیا، فرانسه و پرتغال قرار دارند. نیکلاس فولکروگ که در تیم دورتموند بازی می کند یکی از بازیکنان آماده آلمانی ها به حساب می آید و باید دید آیا در بازی فردا او به عنوان بازیکن فیکس راهی میدان می شود؟ همچنین حضور بازیکنان نام آشنایی همچون کروس، کیمیش و موسیالا در میانه میدان می تواند سرنوشت بازی را به سود مانشافت تغییر دهد.

در طرف مقابل دانمارک با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه C به دور حذفی راه یافته است. این تیم در شرایطی به این مرحله رسیده که در مرحله گروهی بردی را به دست نیاورده است. آن ها با تساوی توانستند ۳ امتیاز کسب کنند. از نکات جالب توجه دانمارک، سخت باختنشان در بازی های گذشته است. آن ها در ۱۵ بازی گذشته فقط ۱ بار شکست خورده اند. آیا باید دید دانمارک همانند بازی های مرحله گروهی می تواند با کنترل بازی شرایط را به سود خود تغییر دهد و میزبان بازی ها را در ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه از پای در بیاورد یا خیر.

آیا می دانستید؟

۱- آلمان در ۷ بازی اخیرش شکستی نداشته است.

۲- دانمارک در ۵ بازی اخیرش ۳ تساوی و ۲ برد داشته است.

۳- آلمان در ۴ بازی اخیرش حداقل ۱ گل به ثمر رسانده است.

۴- در ۵ بازی رو در روی اخیر این دو تیم با یکدیگر آلمان و دانمارک هر کدام ۱ برد به دست آورده و ۳ بازی با تساوی به پایان رسیده است.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.