پیش نمایش بازی سوئیس و ایتالیا در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴

فردا رقابت های یورو ۲۰۲۴ پیگیری می شود و در اولین بازی از مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات، سوئیس به مصاف ایتالیا می رود.

پیش بازی سوئیس و ایتالیا | شنبه - ساعت ۱۹:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

تیم ملی سوئیس در گروه A رقابت ها عملکرد خوبی از خود نشان داد. آن ها در بازی آخر حتی تا مرز پیروزی مقابل آلمان میزبان پیش رفتند ولی گل ثانیه های پایانی نیکلاس فولکروگ بازی را به تساوی کشاند تا آلمان به عنوان صدرنشین گروه A به مرحله بعد راه یابد. سوئیسی ها با برد مقابل مجارستان و تساوی برابر اسکاتلند و آلمان با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شده اند. اکنون سوئیس برای ششمین تورنمنت بزرگ متوالی به مرحله حذفی رسیده‌اند. این روند از سال ۲۰۱۴ شروع شده است و تنها کشور اروپایی که روند طولانی‌ تری دارد، فرانسه با هفت تورنمنت است. آن ها تنها یک بار در ۱۳ بازی اخیر خود در مسابقات قهرمانی اروپا شکست خورده اند، و آن شکست ۳-۰ مقابل ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ بوده است.

در طرف مقابل ایتالیا، مدافع عنوان قهرمانی قرار دارد. تیمی که روی کاغذ از نظر مهره و آمادگی تاکتیکی جزو تیم های شانس اول قهرمانی قرار ندارد ولی در هر صورت اسم ایتالیا همواره برای رقبا ترسناک بوده است. تیم لوچانو اسپالتی در شرایطی پا به مرحله حذفی رقابت های یورو ۲۰۲۴ گذاشته است که تا ثانیه های پایانی تکلیف صعودش به طور حتمی مشخص نبود. آن ها با برد مقابل آلبانی و شکست مقابل اسپانیا به مصاف کرواسی رفته بودند که این بازی تا لحظات پایانی با تک گل مودریچ به سود حریف پیگیری می شد ولی گل نجات بخش زاکانی توانست حکم صعود ایتالیا به این مرحله را امضا کند."آتزوری" پس از حذف در مرحله گروهی یورو ۲۰۰۴، تا به این جا در تمام یورو ها به مرحله یک‌ چهارم نهایی رسیده است و اکنون این حداقل هدف آنها خواهد بود آن هم در سمتی از جدول که به نظر فوتبال دوستان بسیار ساده تر از بخش دیگر جدول است.

ایتالیا با برتری مقابل سوئیس در مرحله بعد باید به مصاف برنده انگلیس و اسلواکی برود.

آیا می دانستید؟

۱- سوئیس در ۷ بازی اخیرش باختی را متحمل نشده است.

۲- سوئیس در ۶ بازی اخیرش حداقل یک گل به ثمر رسانده است.

۳- ایتالیا با ۲ برد، ۲ تساوی و ۱ شکست در کارنامه ۵ بازی اخیرش به مصاف سوئیس خواهد رفت.

۴- ۴ بازی از ۵ بازی اخیر این دو تیم با یکدیگر با نتیجه مساوی به پایان رسیده و در بازی دیگر ایتالیا با نتیجه قاطع ۳ بر ۰ برنده میدان بوده است.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.