دیدار پاناما و آمریکا - اروگوئه و بولیوی در کوپا آمریکا ۲۰۲۴

دور دوم مرحله گروهی مهم ترین تورنمنت فوتبال در آمریکا جنوبی یعنی کوپا آمریکا بامداد فردا پیگیری خواهد شد. از ساعت ۰۱:۳۰ پاناما و آمریکا و سپس در ساعت ۰۴:۳۰ اروگوئه و بولیوی به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بازی پاناما و آمریکا | جمعه - ساعت ۰۱:۳۰ | کوپا آمریکا ۲۰۲۴

تیم ملی آمریکا با وجود ستارگانی همچون کریستین پولیشیچ می خواهد در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ درخشان ظاهر شود. آن ها در بازی اول مرحله گروهی توانستند ۲ بر ۰ بولیوی را شکست داده و پس از اروگوئه در رده دوم گروه C قرار گیرند. در طرف مقابل پاناما که از نظر رنکینگ فیفا تیم بهتری نسبت به بولیوی است می تواند برای آمریکا دردسار ساز شود. آن ها که در بازی اول خودشان با نتیجه ۳ بر ۱ از اروگوئه شکست خوردند برای اینکه بخواهند شانس صعود خود را افزایش دهند نیاز به برد در این دیدار خواهند داشت.

آیا می دانستید؟

۱- پاناما در ۱۰ بازی اخیرش تساوی نداشته است.

۲- آمریکا ۳ برد، ۱ مساوی و ۱ شکست در ۵ بازی گذشته اش کسب کرده است.

۳- در ۵ بازی اخیر این دو تیم با یکدیگر، آمریکا ۳ برد و پاناما ۲ برد داشته اند.

پیش بازی اروگوئه و بولیوی | جمعه - ساعت ۰۴:۳۰ | کوپا آمریکا ۲۰۲۴

تیم ملی اروگوئه که یکی از تیم های مدعی قهرمانی کوپا آمریکا ۲۰۲۴ می باشد، با برد پرگل مقابل پاناما دور گروهی را آغاز کرد. در این گروه تیم بولیوی روی کاغذ ضعیف ترین تیم به حساب می آید و بعید است اروگوئه برای برد دومش در کوپا آمریکا با چالشی جدی روبرو شود. از طرف دیگر بولیوی با توجه به شکستی که مقابل آمریکا داشته برای نگه داشتن شانس صعودش به مرحله بعد باید بازی فردا را با برتری پشت سر بگذارد.

آیا می دانستید؟

۱- بولیوی ۴ بازی اخیرش را با شکست پشت سر گذاشته است.

۲- اروگوئه در ۳ بازی اخیر باختی را تجربه نکرده است.

۳- در ۵ بازی اخیر این دو تیم با یکدیگر، اروگوئه ۴ برد و بولیوی ۱ برد به دست آورده اند.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.