پیش نمایش اوکراین و بلژیک - اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴

فردا آخرین دور از مرحله گروهی رقابت های گروه E یورو ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد. در این گروه تمام تیم ها ۱ برد و ۱ شکست را تجربه کرده و پیچیده ترین گروه رقابت های یورو را تشکیل داده اند. تیم ملی بلژیک و رومانی به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارند و هر کدام از آن ها با ثبت تساوی یا برد صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده است.

پیش بازی اوکراین و بلژیک | چهارشنبه - ساعت ۱۹:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

تیم ملی بلژیک که یکی از تیم های پر مهره جام به حساب می آید، در بازی نخستش بر خلاف انتظار نتوانست امتیازی کسب کند. اما در بازی دوم با برتری ۲ بر ۰ مقابل مجارستان شرایطش را در گروه بهبود بخشید. با توجه به شرایط جدول، بلژیک اگر می خواهد برای صدرنشینی تلاش کند می بایست بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذارد. با کسب تساوی هم صعود آن ها به دور بعدی قطعی خواهد بود. از طرف دیگر اوکراین به دلیل تفاضل گل ضعیفش در گروه، برای قطعی شدن صعودش نیاز به برد در بازی فردا دارد ولی در صورت تساوی هم شانس خوبی برای صعود به عنوان تیم سوم برتر خواهد داشت.

آیا می دانستید؟

۱- در ۴ بازی آخر اوکراین تعداد گل ها +۲.۵ بوده است.

۲- بلژیک فقط در ۱ بازی از ۴ بازی اخیرش نتوانسته گل بزند. آن ها در ۴ بازی دیگرشان حداقل ۲ گل به ثمر رساندند.

۳- این دو تیم تاکنون در رقابت های رسمی به مصاف هم نرفته اند.

پیش بازی اسلواکی و رومانی | چهارشنبه - ساعت ۱۹:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

تیم ملی اسلواکی به دلیل تفاضل گل پایین ترش نسبت به اوکراین و بلژیک، در رتبه سوم قرار گرفته است. آن ها با برد در بازی فردا صعودشان را قطعی خواهند کرد در غیر این صورت باید منتظر انتخاب تیم های سوم برتر گروه باشند تا ببینند آیا شانسی جهت صعود به مرحله بعد دارند یا خیر. از طرف دیگر رومانی به دلیل تفاضل گل بهترش با تساوی هم می تواند صعودش را به مرحله بعد تضمین کند.

آیا می دانستید؟

۱- در ۳ بازی از ۴ مسابقه اخیر اسلواکی، هر دو تیم موفق به گلزنی نشده اند.

۲- در ۴ بازی اخیر رومانی هر دو تیم موفق به گلزنی نشده اند.

۳- ۳ بازی اخیر این دو تیم با یکدیگر با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.