پیش نمایش فرانسه و لهستان - هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴

این روز ها مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به ایستگاه پایانی خود نزدیک است و طی روز های آتی تمام صعود کنندگان به مرحله حذفی مشخص خواهند شد. در گروه D رقابت ها فرانسه و هلند وضعیت خوبی دارند ولی اتریش با یک امتیاز کمتر در پی آن ها می باشد. در رتبه چهارم هم لهستان با دو شکست حضور دارد.

پیش بازی فرانسه و لهستان | سه شنبه - ساعت ۱۹:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

در گروه D این رقابت ها فردا ساعت ۱۹:۳۰ به طور همزمان دو دیدار برگزار می شود که در یکی از آن ها فرانسه، یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی به مصاف لهستان خواهد رفت. با توجه به دو شکست گذشته لهستان و بازی با فرانسه پر مهره در بازی آخر، بعید به نظر می رسد شانسی برای صعود لهستان بتوان متصور شد. در طرف دیگر فرانسه می خواهد با پیروزی مقابل حریفش به عنوان صدرنشین به دور بعدی راه یابد.

آیا می دانستید؟

۱- فرانسه در ۵ بازی اخیرش ۳ برد و ۲ مساوی داشته است.

۲- لهستان در ۴ بازی اخیرش حداقل ۱ گل خورده و در تمامی این بازی ها مثبت ۲.۵ گل داشته است.

۳- در ۳ بازی از ۵ مسابقه اخیر این دو تیم با یکدیگر، فرانسه برنده میدان بوده و ۲ بازی دیگر با تساوی به پایان رسیده است.

پیش بازی هلند و اتریش | سه شنبه - ساعت ۱۹:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

هلند در شرایطی به مصاف اتریش می رود که بازی سختی با فرانسه مدعی در دور قبل داشته است. در این مسابقه با تصمیم جنجالی داور مسابقه گل هلند مردود اعلام شد تا هلند با ۴ امتیاز و به لطف گل زده بیشتر در صدر گروه قرار بگیرد. در صورت برد مقابل فرانسه آن ها می توانستند علاوه بر صدرنشینی، برای سایر رقبا خط و نشان بکشند ولی با این حال در صورت برد مقابل اتریش و با توجه به نتیجه بازی همزمان همچنان احتمال صدرنشینی هلند در گروه D بالا است. از طرف دیگر اتریش حتی با کسب مساوی و یا شکست به عنوان تیم سوم برتر شانس صعود دارد ولی اگر بتواند هلند را شکست دهد می تواند صعودش را قطعی کند.

آیا می دانستید؟

۱- هلند در ۴ بازی اخیر فقط ۱ گل دریافت کرده است.

۲- اتریش ۳ برد، ۱ مساوی و ۱ شکست در کارنامه ۵ بازی اخیرش دارد.

۳- در ۵ دیدار اخیر این دو تیم با یکدیگر، هلند همواره پیروز میدان بوده است.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.