دیدار کلمبیا و پاراگوئه - برزیل و کاستاریکا کوپا آمریکا ۲۰۲۴

رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۲۴، جذاب ترین تورنمنت ملی قاره آمریکا جنوبی آغاز شده و حریفان برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می روند. در این بین شانس آرژانتین، برزیل و اروگوئه برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر است.

پیش بازی کلمبیا و پاراگوئه | سه شنبه - ساعت ۰۱:۳۰ | کوپا آمریکا ۲۰۲۴

بدون شک گروه D، سخت ترین گروه کوپا آمریکا ۲۰۲۴ است. جایی که کلمبیا، پاراگوئه، برزیل و کاستاریکا قرار گرفته اند. در اولین دیدار این گروه کلمبیا و پاراگوئه به مصاف هم خواهند رفت. پاراگوئه دو بار در سال های ۱۹۵۳ و ۱۹۷۹ قهرمان رقابت ها شده و در مقابل کلمبیا در سال ۲۰۰۱ به این عنوان دست پیدا کرده است. با این حال در دو دهه اخیر هیچ کدام از آن ها نتوانسته اند موفق به کسب قهرمانی شوند. بهترین عملکرد این چند سال به پاراگوئه سال ۲۰۱۱ بر می گردد که پاراگوئه در کمال ناباوری به فینال رقابت ها رسید ولی در فینال بازی را با ۳ گل به اروگوئه واگذار کردند.

آیا می دانستید؟

۱- کلمبیا ۸ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

۲- پاراگوئه در ۵ بازی اخیرش ۱ برد، ۲ تساوی و ۲ شکست داشته است.

۳- در ۵ بازی اخیر این دو تیم با یکدیگر، کلمبیا ۳ برد داشته و ۲ بازی با تساوی به پایان رسیده است.

پیش بازی برزیل و کاستاریکا | سه شنبه - ساعت ۰۴:۳۰ | کوپا آمریکا ۲۰۲۴

طی چند سال اخیر صحبت های زیادی برای انتقال کارلو آنچلوتی به تیم ملی برزیل مطرح شد ولی در نهایت این انتقال صورت نگرفت. اخیرا ستاره های سابق تیم ملی برزیل از جمله رونالدینیو عدم رضایت خود را از نحوه بازی برزیل بیان کرده اند و باید دید آیا دوریوال جونیور می تواند تیمش را برای کوپا آمریکا ۲۰۲۴ شرایط بهتری به میدان بفرستد یا خیر. وینیسیوس جونیور، ستاره فصل قبل رئال مادرید قطعا بار سنگینی روی دوشش خواهد داشت زیرا با نبود نیمار تمام نگاه ها به او است. علاوه بر او بازیکنانی همچون آلیسون، میلیتائو، مارکینیوش و رودریگو می توانند شرایط را به سود برزیلی ها تغییر دهند. در مقابل کاستاریکایی حضور دارد که بعید به نظر می رسد شانسی برای صعود در این گروه داشته باشد.

آیا می دانستید؟

۱- برزیل در ۴ بازی گذشته خود شکستی نداشته است.

۲- کاستاریکا در ۳ بازی گذشته خود گلی دریافت نکرده است.

۳- ۵ بازی رو در روی اخیر این دو تیم با یکدیگر با پیروزی برزیل به پایان رسیده است.

نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.