پیش نمایش آلبانی و اسپانیا - کرواسی و ایتالیا در یورو ۲۰۲۴

یورو ۲۰۲۴ به روز های حساس خود نزدیک می شود و تیم ها برای صعود از مرحله گروهی در دور سوم به مصاف هم خواهند رفت. در دو بازی مهم از گروه B رقابت ها که به گروه مرگ معروف است، آلبانی به مصاف اسپانیا می رود و کرواسی به مصاف ایتالیا.

پیش بازی آلبانی و اسپانیا | دوشنبه - ساعت ۲۲:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

تیم ملی اسپانیا که از جمله تیم های مدعی قهرمانی به حساب می آید، در شرایط به مصاف آلبانی خواهد رفت که با 6 امتیاز صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده است. در طرف مقابل آلبانی با شکست مقابل ایتالیا و تساوی دقایق پایانی برابر کرواسی، فقط در صورت برد مقابل اسپانیا شانس صعود به مرحله بعد را دارد به همین دلیل چیزی برای از دست دادن ندارد و احتمالا هجومی تر از بازی های قبلی پا به میدان خواهد گذاشت.

آیا می دانستید؟

۱- آلبانی در 5 بازی اخیرش ۲ برد، ۱ مساوی و ۲ شکست داشته است.

۲- اسپانیا در ۱۰ بازی اخیرش ۸ برد، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است.

۳- اسپانیا در ۴ بازی اخیرش مجموعا ۱۴ گل به ثمر رسانده است.

پیش بازی کرواسی و ایتالیا | دوشنبه - ساعت ۲۲:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

در یکی از حساس ترین بازی های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، دو تیم ایتالیا و کرواسی به مصاف هم خواهند رفت. از پیش از آغاز این تورنمنت پیش بینی می شد شرایط صعود تیم دوم از این گروه به مرحله حذفی سخت شود. ایتالیا با یک برد و یک شکست پا به این مسابقه می گذارد و با یک تساوی صعودش را به مرحله بعد قطعی خواهد کرد. اما در طرف دیگر کرواسی به دلیل عدم نتیجه مناسب مقابل آلبانی در بازی قبل، فقط در صورت پیروزی در بازی امشب می تواند به مرحله حذفی صعود کند. باید دید آیا مودریچ و هم تیمی هایش می توانند عملکردی مشابه عملکردشان در دو جام جهانی اخیر نشان دهند و یا با عدم پیروزی در بازی فردا شانس کمی برای کسب عنوان سوم برتر در جمع گروه های شش گانه یورو داشته باشند.

آیا می دانستید؟

۱- کرواسی و ایتالیا هر دو ۳ برد، ۱ مساوی و ۱ شکست در کارنامه ۵ بازی اخیرشان دارند.

۲- ۳ بازی اخیر این دو تیم با یکدیگر با نتیجه ۱-۱ به پایان رسیده است.

۳- در هر ۵ بازی اخیر کرواسی بیشتر از ۲.۵ گل به ثمر رسیده است.

۴- در ۴ بازی از ۵ بازی اخیر ایتالیا هر دو تیم موفق به گلزنی نشده اند.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.