پیش نمایش اسکاتلند و مجارستان - آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴

فردا شب دور سوم مرحله گروهی رقابت های یورو ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد و به طور همزمان اسکاتلند و مجارستان | آلمان و سوئیس از گروه A رقابت ها ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بازی اسکاتلند و مجارستان | یکشنبه- ساعت ۲۲:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

اسکاتلند با تساوی ای که مقابل سوئیس گرفت امیدوار به بازی فردا هست تا با شکست مجارستان و از آن طرف برد پرگل آلمان مقابل سوئیس، به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود. البته این اتفاق کمی دور از انتظار است و شاید قرار گرفتن در رتبه سوم با ۴ امتیاز، هدف اصلی اسکاتلندی ها باشد. در طرف دیگر مجارستان با دو باختی که در بازی های قبل خود تجربه کرده روی کاغذ شرایط پیچیده ای برای صعود به مرحله بعد دارد و فقط برد پرگل مقابل اسکاتلند ممکن است شانس های آن ها را برای صعود به عنوان تیم سوم برتر زنده نگه دارد.

آیا می دانستید؟

۱- اسکاتلند در ۳ بازی اخیرش ۸ گل دریافت کرده است.

۲- در ۳ بازی گذشته اسکاتلند هر دو تیم موفق به گلزنی شده اند.

۳- مجارستان در ۲ بازی اخیرش حداقل ۲ گل دریافت کرده است.

۴- این دو تیم ۲ بار به مصاف هم رفتند که هر کدام یک برد داشته اند.

پیش بازی آلمان و سوئیس | یکشنبه - ساعت ۲۲:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

دو تیم برتر گروه A رقابت ها همانند پیش بینی ها وضعیت خوبی تا پایان دور دوم گروهی رقابت ها دارند. آلمان که میزبان مسابقات و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می آید، با دو پیروزی مقتدرانه در صدر قرار گرفته و سوئیس با ۱ برد و ۱ تساوی در جایگاه دوم قرار دارد. با توجه به وضعیت گروه احتمالا سوئیس برای تساوی به مصاف میزبان این دور از رقابت ها می رود تا با ۵ امتیاز صعودش را به دور بعد رقابت ها به عنوان تیم دوم قطعی کند. از طرف دیگر آلمانی ها هم با تساوی صدرنشین گروه باقی خواهند ماند و باید دید شاگردان ناگلزمن برای پیروزی در بازی فردا دست به بازی هجومی خواهند زد یا خیر.

آیا می دانستید؟

۱- هر دو تیم در ۶ بازی آخر خود شکست نخورده اند.

۲- در ۴ بازی اخیر سوئیس بازی ها +۱.۵ گل داشته است.

۳- آلمان در ۳ بازی اخیرش حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است.

۴- در ۵ بازی رو در روی اخیر این دو تیم با یکدیگر، آلمان ۲ برد و سوئیس ۱ برد کسب کرده و ۲ بازی با تساوی به پایان رسیده است.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.