دیدار اکوادور و ونزوئلا - مکزیک و جامائیکا کوپا آمریکا ۲۰۲۴

تورنمنت کوپا آمریکا ۲۰۲۴، مهم ترین رویداد بازی های ملی فوتبال در قاره آمریکا آغاز شد و حریفان برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می روند. آرژانتین، برزیل و اروگوئه شانس های قهرمانی این رقابت ها به حساب می آیند.

پیش بازی اکوادور و ونزوئلا | یکشنبه - ساعت ۰۱:۳۰ | کوپا آمریکا ۲۰۲۴

اکوادور یکی از تیم های مطرح گروه B است که هرگز کوپا آمریکا را نبرده است. بهترین عملکرد آن ها در چهار دهه گذشته چهارم شدن در سال ۱۹۹۳ بوده است. از طرف دیگر تیم ونزوئلا در چند دوره اخیر عملکرد خوبی از خود نشان نداده و انتظار ها از آن ها برای صعود از گروه پایین به نظر می رسد. بهترین نمایش آن ها در کوپا آمریکا ۲۰۱۱ بود که این تیم توانست رتبه چهارم رقابت ها را به نام خود ثبت کند. باید دید آیا ونزوئلا می تواند در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ شگفتی آفرین شود و به مرحله حذفی راه یابد؟

آیا می دانستید؟

1- در دو بازی اخیر اکوادور +۲.۵ گل زده شده است.

۲- اکوادور در ۵ بازی اخیرش ۳ برد و ۲ شکست داشته است.

۳- ونزوئلا در ۵ بازی گذشته اش بردی به دست نیاورده است.

پیش بازی مکزیک و جامائیکا | یکشنبه - ساعت ۰۳:۳۰ | کوپا آمریکا ۲۰۲۴

اگر مکزیک دهه های قبل را در نظر می گرفتیم با توجه به این گروه آن ها را از پیش صدرنشین می دانستیم ولی عملکرد اخیر مکزیک در تورنمنت ها، شرایط پیش بینی را کمی پیچیده تر کرده است. با این حال مکزیک با ۱۰ دوره حضور در این رقابت ها که حاصل آن ۲ بار نایب قهرمانی و ۳ بار عنوان سومی بوده است به عنوان شانس اول صعود به مرحله حذفی به شمار می آید. در طرف مقابل جامائیکا که از منطقه کونکاکاف در این گروه قرار دارد می خواهد با نمایش خوب حریفان را غافل گیر کند. آن ها سابقه نایب قهرمانی در رقابت های قهرمانی منطقه کونکاکاف را در کارنامه دارند.

آیا می دانستید؟

۱- مکزیک در ۲ بازی اخیرش ۷ گل دریافت کرده است.

۲- جامائیکا ۳ بازی آخر خود را با برتری پشت سر گذاشته است.

۳- در ۵ بازی اخیر این دو تیم با یکدیگر، مکزیک ۳ برد کسب کرده و ۲ بازی با تساوی به پایان رسیده است.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.