پیش نمایشی بر بازی پرو و شیلی - کوپا آمریکا ۲۰۲۴

تورنمنت کوپا آمریکا ۲۰۲۴، مهم ترین رویداد بازی های ملی فوتبال در قاره آمریکا بامداد امروز آغاز شد. در اولین بازی این رقابت ها آرژانتین موفق شد با نتیجه ۲ بر ۰ کانادا را شکست دهد. در یکی از دیدار های رقابت های کوپا آمریکا، فردا از ساعت ۰۳:۳۰ پرو به مصاف شیلی خواهد رفت.

پیش بازی پرو و شیلی | شنبه - ساعت ۰۳:۳۰ | کوپا آمریکا ۲۰۲۴

خورخه فوساتی مربی اروگوئه‌ ای تیم ملی پرو چند ماهی می شود که جایگزین خوان رینوسو شده است. جانلوکا لاپادولا یکی از بازیکنان مطرح و تاثیرگذار پرو به حساب می آید. ادواردو وارگاس و الکسیس سانچز در طرف مقابل می توانند با درخشش در ترکیب شیلی، نتیجه را به سود تیم خود تغییر دهند. با توجه به شرایط گروه A رقابت ها و پیروزی آرژانتین مقابل کانادا، هر دو تیم پرو و شیلی می دانند امتیازات بازی فردا از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا شکست در این مسابقه تقریبا کار را برای صعود به مرحله بعد غیر ممکن می کند. پرو با اینکه در بازی های اخیرش نتایج نسبتا خوبی گرفته ولی با توجه به آمادگی بازیکنان و شرایط کادر فنی شانس کمتری نسبت به حریفش شیلی برای صعود به مرحله بعد دارد. پرو در سال ۱۹۷۵ موفق به کسب عنوان قهرمانی کوپا آمریکا شد. در کوپا آمریکا ۲۰۱۹ نیز آن ها موفق شدند به فینال برسند ولی در این بازی مقابل برزیل شکست خوردند و در جایگاه دوم قرار گرفتند. شیلی در سال‌ های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در فینال کوپا آمریکا با ضربات پنالتی آرژانتین را شکست داده است.

آیا می دانستید؟

۱- پرو در 5 بازی اخیر خود ۳ برد و ۲ تساوی داشته است.

۲- پرو در 4 بازی اخیر خود فقط ۱ گل دریافت کرده است.

۳- شیلی ۲ برد، ۱ مساوی و ۲ شکست در کارنامه 5 بازی اخیرش دارد.

۴- در ۵ رویارویی اخیر این دو تیم با یکدیگر، شیلی ۲ برد و پرو ۳ برد کسب کرده اند و بازی ای با نتیجه مساوی به پایان نرسیده است.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.