پیش نمایشی بر اسلواکی و اوکراین - لهستان و اتریش یورو ۲۰۲۴

مسابقات یورو ۲۰۲۴ آغاز شد و تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت. انگلیس، اسپانیا، فرانسه و آلمان از تیم های مدعی جام به حساب می آیند. فردا شب سه بازی از گروه های D و E برگزار می شود که در این مطلب مروری بر دو بازی از آن ها خواهیم داشت.

پیش بازی اسلواکی و اوکراین | جمعه - ساعت ۱۶:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

اسلواکی در بازی نخست خود شگفتی ساز ظاهر شد. آن ها موفق شدند با یک گل بلژیک مدعی را از پیش روی بردارند. آن ها که در رتبه ۴۸ رنکینگ فیفا قرار دارند با این پیروزی یکی از شانس های صعود به مرحله حذفی به حساب می آیند. در طرف دیگر اوکراین با ارائه ی یک بازی ضعیف، با نتیجه ۳ بر ۰ از رومانی شکست خورد. با توجه به عطش بالای اوکراین برای پیروزی در این دیدار و جبران نتیجه بازی اول به نظر می رسد اسلواکی با برنامه های دفاعی پا به این میدان بگذارد تا حداقل یک امتیاز ارزشمند کسب کند.

آیا می دانستید؟

۱- اسلواکی هر ۳ دیدار قبل خود را با برتری پشت سر گذاشته است.

۲- اسلواکی در ۳ بازی گذشته خود گلی دریافت نکرده است.

۳- در ۳ بازی اخیر اوکراین +۲.۵ گل داشته است.


پیش بازی لهستان و اتریش | جمعه - ساعت ۱۹:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

لهستان و اتریش دومین دیدار خود را در گروه D رقابت های یورو ۲۰۲۴ برگزار می کنند. این دو تیم در بازی نخست بازی خود را مقابل حریفان واگذار کرده اند. لهستان با نتیجه ۱ بر ۲ به هلند باخت و اتریش ۱ بر ۰ بازی را به فرانسه واگذار کرد. با توجه به صعود تیم های سوم برتر در این تورنمنت، دو تیم لهستان و اتریش حتی در صورتی که انگیزه کافی برای کسب صعود مستقیم به دور حذفی را نداشته باشند ولی برای بازی سرنوشت ساز فردای خود حساب ویژه ای باز کردند. با برتری یکی از این تیم ها در بازی فردا شانس صعود به عنوان تیم سوم و یا حتی دوم افزایش خواهد یافت.

آیا می دانستید؟

۱- لهستان ۵ بازی از ۶ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

۲- در ۳ بازی اخیر لهستان با رقیبان، هر دو تیم موفق به گلزنی شده اند.

۳- اتریش در ۴ بازی گذشته اش حداقل یک گل دریافت کرده است.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.