پیش نمایشی بر بازی اسپانیا و ایتالیا - یورو ۲۰۲۴

مسابقات یورو ۲۰۲۴ آغاز شد و تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت. انگلیس، اسپانیا، فرانسه و آلمان از تیم های مدعی جام به حساب می آیند. فردا شب از گروه B رقابت ها دو تیم مدعی اسپانیا و ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بازی اسلوونی و صربستان | پنجشنبه - ساعت ۲۲:۳۰ | یورو ۲۰۲۴



در گروه B رقابت های یورو، جدال جذاب اسپانیا و ایتالیا که سالیان اخیر بار ها شاهد آن بودیم برگزار خواهد شد. دیدار های این دو تیم همواره یکی از جذاب‌ ترین و به‌یاد ماندنی‌ ترین بازی‌های ادوار یورو بوده‌ است. از پیروزی اسپانیا در ضربات پنالتی یک‌ چهارم نهایی یورو ۲۰۰۸ و پس از آن فینال یورو ۲۰۱۲ تا برتری ۲-۰ ایتالیای آنتونیو کونته در یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ و برتری در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ ایتالیا در ضربات پنالتی. دو تیم بازی نخست گروهی خود را با برتری پشت سر گذاشتند. با توجه به نتیجه تساوی کرواسی و آلبانی، احتمالا دو تیم به خصوص ایتالیا برای برد در این دیدار ریسک زیادی نکنند و به تک امتیاز بازی بسنده کنند. حضور ستارگان جوان در تیم ملی اسپانیا مانند لامین یامال و نیکو ویلیامز در مقابل مدافعان جوان آتزوری مثل ریکاردو کالافیوری و الساندرو باستونی جذابیت های بازی را بیشتر خواهد کرد.

این چهل و یکمین تقابل تاریخ تیم‌ های اسپانیا و ایتالیا و هشتمین رویارویی‌ آن‌ها در ادوار مختلف یورو به شمار می‌ آید. آخرین جدال دو تیم در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۰ رقم خورد که با پیروزی ایتالیا در ضربات پنالتی به پایان رسید.

آیا می دانستید؟

۱- ایتالیا در ۷ بازی اخیرش شکست نخورده است.

۲- اسپانیا در ۴ بازی اخیرش ۱۶ گل به ثمر رسانده است.

۳- ایتالیا در ۴ بازی گذشته اش ۱ گل دریافت کرده است.

۴- در ۲ بازی گذشته این دو تیم با یکدیگر اسپانیا عملکرد بهتری داشته و هر دو بازی را با برتری ۲ بر ۱ به پایان رسانده است.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.