پیش نمایشی بر بازی انگلیس و صربستان - یورو ۲۰۲۴

رقابت های یورو ۲۰۲۴ امروز پیگیری شد. سوئیس موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ مجارستان را شکست دهد و در بازی مهم از گروه B، اسپانیا با نتیجه ۳ بر ۰ قاطعانه کرواسی را شکست داد. ایتالیا و آلبانی نیز از دقایقی دیگر به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بازی اسلوونی و دانمارک | یکشنبه - ساعت ۱۹:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

در گروه C رقابت های یورو ۲۰۲۴، تیم های اسلوونی، دانمارک، انگلیس و صربستان قرار دارند. در اولین بازی این گروه اسلوونی و دانمارک مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. این دو تیم اگر بخواهند روی کاغذ شانس خود را در نظر بگیرند باید در این دیدار بهترین عملکرد خود را داشته باشند زیرا با حضور انگلیس در این گروه احتمالا یکی از سه تیم اسلوونی، دانمارک یا صربستان بتواند به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند و بازی های رو در روی این سه تیم با یکدیگر برای آن ها تاثیرگذار خواهد بود.

آیا می دانستید؟

۱- اسلوونی در ۱۰ بازی گذشته خود ۱ شکست داشته که همان شکست مقابل دانمارک بوده است.

۲- اسلوونی در ۵ بازی اخیر موفق به گلزنی شده است.

۳- دانمارک در ۳ بازی اخیرش حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است.

پیش بازی انگلیس و صربستان | یکشنبه - ساعت ۲۲:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

در دیگر دیدار گروه C، انگلیس به مصاف صربستان خواهد رفت.

شرایط انگلیس پیش از بازی با صربستان:

فینالیست دور قبل رقابت های یورو این بار انگیزه بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی دارد. شاگردان گرت ساوت گیت که در یورو ۲۰۲۰ با بدشانسی در مقابل ایتالیا با ضربات پنالتی شکست خوردند، به عنوان شانس اصلی قهرمانی در این سری از بازی ها شناخته می شوند. با وجود ستارگانی همچون جود بلینگام و هری کین بعید نیست که انگلیس از همان بازی اول مانند آلمان برای حریفان خط و نشان بکشد.

شرایط صربستان پیش از بازی با انگلیس:

صربستان با برتری ۳ بر ۰ مقابل سوئد در دیدار دوستانه پا به رقابت های یورو گذاشته است. الکساندر میتروویچ که در تابستان سال قبل از فولام به الهلال عربستان پیوسته بود، مهره کلیدی تیمش به شمار می آید. علاوه بر او لوکا یوویچ و دوشان ولاهوویچ دیگر بازیکنان تاثیرگذار صربستان در این جام خواهند بود. از جمله نکات قابل توجه صربستان، عملکرد هجومی عالی و در مقابل عملکرد دفاعی ضعیف در آخرین تورنمنت مهم آن ها یعنی جام جهانی ۲۰۲۲ می باشد. آن ها بیشتر از هر تیمی در گروهشان (حتی بیشتر از برزیل) موفق به گلزنی شدند ولی با این حال در رده چهارم قرار گرفتند!

آیا می دانستید؟

۱- در ۳ بازی از ۴ بازی اخیر صربستان، هر دو تیم موفق به گلزنی نشده اند.

۲- انگلیس با 1 برد، ۲ تساوی و ۲ شکست در ۵ بازی اخیرش به رقابت های یورو آمده است.

۳- ۶ بازی از ۷ بازی گذشته انگلیس در رقابت های یورو کم تر ۲.۵ گل داشته است.

نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.