پیش نمایشی بر بازی لهستان و هلند - یورو ۲۰۲۴

رقابت های یورو ۲۰۲۴ دیشب آغاز شد و در دیدار نخست آلمان میزبان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۱ اسکاتلند را شکست دهد. بازی های یورو امروز پیگیری می شود و مجارستان - سوئیس | اسپانیا - کرواسی | ایتالیا - آلبانی بازی های امروز را برگزار خواهند کرد.

پیش بازی لهستان و هلند | ساعت ۱۶:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

در یکی از دیدار های گروه D فردا عصر لهستان و هلند به مصاف هم خواهند رفت. این بازی اولین دیدار این گروه به حساب می آید و رونالد کومان به دنبال کسب پیروزی و افزایش شانس خود برای صعود به مرحله بعد هستند.

شرایط هلند پیش از بازی با لهستان:

تیم ملی هلند از سال ۲۰۲۲ زیر نظر رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا قرار دارد. او جایگزین لوئیس فن خال شد که در جام های قبلی همراه لاله های نارنجی بود. هلند فقط یک بار و در سال ۱۹۸۸ موفق به کسب عنوان قهرمانی شده و طبق شبیه سازی سایت معتبر اوپتا، آن ها به عنوان ششمین شانس کسب عنوان قهرمانی یورو ۲۰۲۴ شناخته می شوند. با این حال، آماده سازی تیم کومان برای این تورنمنت با مصدومیت‌ های تاثیرگذار در خط میانی، از جمله تون کوپماینرز و فرنکی دی یونگ مختل شده است. تیم ملی هلند طی سال های اخیر عملکرد قابل قبولی در رقابت های اروپایی نداشته است که اوج آن را می توان به یورو ۲۰۱۲ اشاره کرد. جایی که تیم پر مهره هلند با حضور ستارگانی چون روبن، اشنایدر و فن پرسی در گروه خود رتبه ۴ ام را کسب کرد. باید دید آیا امسال هلند می تواند فراتر از انتظار ظاهر شود و تا مراحل بالا صعود کند یا خیر.

شرایط لهستان پیش از بازی با هلند:

لهستان در چهار دوره قبلی تنها یک بار از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی اروپا عبور کرده است و پیش‌ بینی‌ ها برای این تیم در گروه D رقابت‌ های یورو چندان خوب به نظر نمی‌ رسد. طبق بررسی ها و شبیه سازی های انجام شده، لهستان شانس چهارم صعود به مرحله بعد رقابت ها به حساب می آید. با این حال تعدادی از بازیکنان باتجربه مانند وویچک شچسنی، کامیل گروسیچکی و روبرت لواندوفسک می توانند با عملکرد خوبشان شرایط را به نفع این تیم تغییر دهند.

آیا می دانستید؟

۱- لهستان در ۸ بازی اخیر خود شکست نخورده است.

۲- هلند در ۱۷ بازی گذشته اش تساوی نداشته است. آن ها ۱۱ برد و ۶ شکست در کارنامه دارند.

۳- هلند در ۷ بازی از ۸ بازی گذشته اش از دقیقه ۸۰ به بعد حداقل ۱ گل به ثمر رسانده است.

۴- هلند در ۶ بازی از ۷ بازی اخیرش موفق به ثبت کلین شیت (دریافت نکردن گل) شده است.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.