پیش نمایشی بر بازی اسپانیا و کرواسی - یورو ۲۰۲۴

رقابت های یورو ۲۰۲۴ امروز آغاز خواهد شد و در اولین دیدار، آلمان به مصاف اسکاتلند خواهد رفت. در دیگر دیدار این گروه، فردا عصر ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران دو تیم مجارستان و سوئیس با یکدیگر مسابقه می دهند.


پیش بازی مجارستان و سوئیس | شنبه ۱۶:۳۰ | یورو ۲۰۲۴ 

مجارستان و سوئیس هر دو می دانند در گروهی قرار دارند که باید روی کاغذ برای قرار گرفتن در جایگاه دوم با رقیبان بجنگند. با توجه به بازی دیگر گروه، این بازی برای دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود زیرا احتمال برد آلمان مقابل اسکاتلند بیشتر خواهد بود و مجارستان یا سوئیس با پیروزی در این بازی می توانند شرایط خوبی برای شروع مسابقات برای خود رقم بزنند.

آیا می دانستید؟

۱- مجارستان در ۵ بازی اخیر خود موفق به گلزنی شده است.

۲- سوئیس در ۵ بازی گذشته فقط ۲ بار دروازه اش باز شده است.

۳- مجارستان در ۵ بازی اخیرش مقابل حریفان ۴ برد و ۱ شکست را تجربه کرده و در مقابل سوئیس ۲ برد، ۲ مساوی و ۱ شکست در کارنامه دارد.

۴- در ۵ بازی رو در روی اخیر این دو تیم، سوئیس ۴ برد و ۱ تساوی کسب کرده و مجارستان موفق به پیروزی نشده است.


پیش بازی اسپانیا و کرواسی | شنبه ۱۹:۳۰ | یورو ۲۰۲۴ 

شرایط اسپانیا پیش از بازی با کرواسی:

اسپانیا تنها تیمی می باشد که توانسته است دو دوره متوالی یورو را کسب کند و این کار را در سال‌ های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ انجام داده است. اسپانیا در تمام ۱۳۶ بازی اخیر خود بیشترین مالکیت توپ را داشته است و آخرین بار که آنها کمتر از حریف خود توپ داشتند در فینال یورو ۲۰۰۸ با ۴۶ درصد مالکیت توپ بود که در آن بازی آلمان را شکست دادند. در نتیجه رویکرد بازی صبورانه و با تامل اسپانیا هنوز هم پابرجاست. با وجود مصدومیت گاوی و عدم حضورش در یورو ۲۰۲۴، باز هم بعید است شیوه بازی تیم اسپانیا در یورو تغییری کند.  زوج وینگر یامال و نیکو ویلیامز نیز می تواند نقش تعیین کننده ای در روند بازی اسپانیایی ها داشته باشد.

شرایط کرواسی پیش از بازی با اسپانیا:

کرواسی نیز همانند اسپانیا به بازی صبورانه در میانه میدان معروف است. آن ها در جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور بازیکنانی چون لوکا مودریچ، مارسلو بروزوویچ و متئو کوواچیچ توانستند در اکثر بازی ها میانه میدان را کنترل کنند. با این حال در بازی های دور حذفی این سبک بازی نتوانست برد را برای کرواسی به همراه بیاورد و آن ها در هر دو مرحله که موفق شدند صعود کنند به لطف درخشش دروازه بانشان دومینیک لیواکوویچ در ضربات پنالتی بود. با توجه به حضور ایتالیا در این گروه و رقابت تنگاتنگ برای صعود به مرحله بعد، بعید نیست تیم کرواسی در دیدار اول به ۱ امتیاز بازی بسنده کند تا در دو بازی بعدی خود، شرایط را برای صعود به مرحله حذفی فراهم کند.

آیا می دانستید؟

۱- ابر کامپیوتر اوپتا اسپانیا را در این بازی ۵۰ درصد برنده بازی می داند. در این شبیه سازی برد کرواسی ۲۴ درصد و ۲۶ درصد هم نتیجه تساوی پیش بینی شده است.

۲- اسپانیا ۳ برد، ۱ شکست و ۱ تساوی در ۵ بازی اخیر خود کسب کرده است.

۳- کرواسی ۵ بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

۴- اسپانیا در ۳ بازی اخیرش ۱۳ گل به ثمر رسانده که این موضوع آمادگی خط حمله آن ها را نشان می دهد.

۵- در ۵ بازی رو در روی گذشته دو تیم، اسپانیا ۳ برد کسب کرده و کرواسی ۲ برد به دست آورده است.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.