مروری بر بازی اسلات Sticky Bees ارائه دهنده Pragmatic Play

بازی Sticky Bees یکی از بازی های اسلات فعال در بتکارت می باشد که توسط ارائه دهنده Pragmatic Play سرویس دهی می شود. اگر شما از علاقه مندان به بازی های با تم فانتزی هستید می توانید این بازی را هم امتحان کنید. در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید، شما بسته به شانس خود در هر چرخش می توانید مبالغ برد را به دست آورید. با چرخش ماشین اسلات نماد ها به صورت رندوم کنار یکدیگر در خط های افقی و عمودی قرار می گیرند و در صورتی که حالت به وجود آمده جزو حالت های برنده بازی باشد برد شامل شما می شود.


طرح اصلی این بازی به صورت یک تصویری طبیعی و رویایی در نظر گرفته شده و نماد های اصلی بازی را AKQJ و میوه های فانتزی می باشند. خط برد های این بازی به صورت خوشه ای است و کاربران می توانند برای آشنایی با ارزش نماد و همچنین راهنمایی خط برد ها وارد قسمت اطلاعات بازی (Info) شوند. واحد شرط بندی در این بازی براساس یورو است. به همین دلیل هنگام ورود به بازی مبلغ حساب کاربری شما به صورت خودکار به یورو تبدیل خواهد شد و حداقل - حداکثر مبلغ شرط به ترتیب ۰.۲ و ۱۰۰ است. جدول این بازی به صورت ۷ سطر و ۷ ستون چیده شده است. نماد های Scatter - اسکتر که ضریب خط های برد بازی را افزایش می دهند و همچنین نماد های Wild که جایگزین نماد های اصلی شده و خط های برد را تشکیل می دهند نیز در این بازی وجود دارد. علاوه بر آن داشتن راند های بونوس و همچنین گردش های رایگان از ویژگی های دیگر بازی است که بازی را برای کاربران علاقه مند به اسلات جذاب تر خواهد کرد. حداکثر ضریب برد در این بازی ۱۰۰۰۰X است.

 برای امتحان کردن این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Pragmatic Play" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها Sticky Bees را انتخاب کنید تا شانس خود را برای برد های بزرگ در این بازی امتحان فرمایید.

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.