مروری بر بازی اسلات Sun Of Egypt 3 از ارائه دهنده 3 OAKS

بازی Sun Of Egypt 3 یکی از بازی های اسلات فعال در بتکارت می باشد که توسط ارائه دهنده ی 3 Oaks سرویس دهی می شود. اگر شما از علاقه مندان به بازی های با تم باستانی و تاریخی هستید می توانید این بازی را هم امتحان کنید. در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید، شما بسته به شانس خود در هر چرخش می توانید مبالغ برد را به دست آورید. با چرخش ماشین اسلات نماد ها به صورت رندوم کنار یکدیگر در خط های افقی و عمودی قرار می گیرند و در صورتی که حالت به وجود آمده جزو حالت های برنده بازی باشد برد شامل شما می شود.

نماد های اصلی این بازی را شخصیت ها و جواهر مربوط به دوران مصر باستان و اهرام سه گانه تشکیل می دهند که برای آشنایی با نماد ها و ارزش آن ها می توانید روی آیکون اطلاعات بازی (نماد سه خط افقی بالای صفحه) کلیک کنید. محیط قدیمی و کلاسیک بازی به همراه نماد های گرافیکی جذاب، از جاذبه ها و ویژگی های این بازی اسلات به شمار می آید. این بازی اسلات با ۳ سطر و ۵ ستون طراحی شده است. هنگام ورود به بازی مبلغ حساب کاربری شما به صورت خودکار به یورو تبدیل می شود که حداقل و حداکثر مبلغ شرط بندی در این بازی به ترتیب ۰.۲۵ و ۱۴ یورو است. در این بازی نماد Wild وجود دارد که در خط های پرداخت جایگزین نماد های اصلی می شوند. این بازی در مجموع ۲۵ خط پرداخت دارد و حداکثر ضریبی که کاربر می تواند در هر راند برنده شود ۱۰۰۰۰X است و کاربران خوش شانس با توجه به نواسانات بالای بازی می توانند شانس برد بزرگ در هر دور از این بازی اسلات را تجربه کنند. علاوه بر ویژگی های ذکر شده، این بازی شامل جک پات نیز می باشد.

 برای امتحان کردن این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "3 Oaks" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها Sun Of Egypt 3 را انتخاب کنید تا شانس خود را برای برد های بزرگ در این بازی امتحان فرمایید.


Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.