مروری بر بازی اسلات Aztec Fire: Hold and Win

بازی Aztec Fire: Hold and Win یکی از بازی های اسلات فعال در بتکارت می باشد که توسط ارائه دهنده ی 3 Oaks سرویس دهی می شود. اگر شما از علاقه مندان به بازی های با تم باستانی هستید می توانید این بازی را هم امتحان کنید. در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید، شما بسته به شانس خود در هر چرخش می توانید مبالغ برد را به دست آورید. با چرخش ماشین اسلات نماد ها به صورت رندوم کنار یکدیگر در خط های افقی و عمودی قرار می گیرند و در صورتی که حالت به وجود آمده جزو حالت های برنده بازی باشد برد شامل شما می شود.

نماد های اصلی بازی براساس شخصیت های باستانی و حیوانات به همراه AKQJ است. این بازی که با ۴ سطر و ۵ ستون طراحی گردیده، با رابط کاربری ساده و محیط جذاب جزو بازی های کاربرپسند اسلات بتکارت به شمار می آید. از جمله ویژگی های این بازی به داشتن نماد اسکتر Scatter که برد با ضرایب بالاتر را به کاربر اهدا می کند و نماد Wild که جایگزین نماد های اصلی شده و خط های برنده را برای بازیکن ترسیم می کند می توان اشاره کرد. این بازی اسلات ۲۰ خط پرداخت دارد. برای آشنا شدن با نماد ها و ارزش های آن ها می توانید روی آیکون اطلاعات بازی (نماد سه خط افقی بالای صفحه) کلیک کنید. بیشترین برد در این بازی با ضریب ۱۰۰۰۰X همراه بوده و به این ترتیب در صورتی که جزو کاربران خوش اقبال در بازی های اسلات هستید برد های بزرگ در این بازی برای شما در دسترس خواهد بود! داشتن جک پات های بزرگ و چرخش (اسپین) رایگان از دیگر خصوصیات این بازی به شمار می آید.

 برای امتحان کردن این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "3 Oaks" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها Aztec Fire: Hold and Win را انتخاب کنید تا شانس خود را برای برد های بزرگ در این بازی امتحان فرمایید.


Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.