مروری بر بازی جذاب اسلات Starlight Princess

بازی Starlight Princess در بخش بازی های اسلات بتکارت و توسط ارائه دهنده Pragmatic Play که از کمپانی های فعال در زمینه بازی های اسلات و کازینو می باشد سرویس دهی می شود. این بازی با تم فانتری و نماد های سنگ های زینتی طراحی شده است و اگر شما از علاقه مندان به بازی های اسلات هستید می توانید این بازی را در بخش بازی های اسلات مشاهده و امتحان فرمایید. در بازی های اسلات بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی، شانس برای برد های بزرگ فراهم است، شما بسته به شانس خود در هر چرخش می توانید مبالغ برد را به دست آورید. با چرخش ماشین اسلات نماد ها به صورت تصادفی کنار یکدیگر در خط های افقی و عمودی قرار می گیرند و در صورتی که حالت به وجود آمده جزو حالت های برنده بازی باشد برد شامل شما می شود.

طرح اصلی این بازی به شکل انیمه فانتزی ترسیم شده و بازیکنانی که به دنبال بازی در محیط های متنوع و جدید هستند می توانند از تم جذاب بازی لذت ببرند. نوسانات این بازی بالا است به این معنا که بازیکنان در راند های مختلف ضرایب متفاوتی را تجربه می کنند و بالاترین ضریب دریافتی کاربران در این بازی معادل ۵۰۰۰X است. نحوه چیدمان این اسلات به صورت ۵ سطر و ۶ ستون است. از ویژگی های این بازی می توان به نماد اسکتر Scatter بازی اشاره کرد که برد های با ضریب بالاتر را در آن راند ها به کاربران اهدا می کند. برای مشاهده نماد ها و امتیاز هر کدام از آن ها می توانید به قسمت راهنمای بازی (Info) مراجعه نمایید. مبالغ این بازی با واحد یورو انجام می شود و بالانس کاربران به صورت معادل یورویی آن در صفحه بازی موجود است. همچنین کمترین و بیشترین مبلغ شرط در این بازی به ترتیب ۰.۲ و ۱۰۰ یورو است.

 برای امتحان کردن این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Pragmatic Play" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها Starlight Princess را انتخاب کنید.

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.