بررسی دو بازی مهارتی جذاب "Crash Infinity" و "گوگو بانانا"

در بازی های مهارتی بازیکنان می توانند در هر زمان از روز و بدون صرف زمان انتظار به ثبت شرط های خود بپردازند. در این مطلب دو بازی "Crash Infinity" و "گوگو بانانا" از ارائه دهنده Popok Gaming مورد بررسی قرار گرفته شده است.

"Crash Infinity":

در این بازی که شباهت هایی به بازی Crash - کرش دارد، بازیکنان بر روی ضریب پرواز سفینه فضایی در هر راند شرط بندی می کنند. به این صورت که در هر راند بازیکن چند ثانیه فرصت دارد تا مبلغ شرط خود را انتخاب و گزینه ثبت شرط را کلیک کند. سپس سفینه حرکت خود را آغاز می کند و تا زمانی که متوقف نشده است، بازیکن می تواند گزینه کش اوت را کلیک کرده و مبلغ برد را بسته به ضریب و مبلغ اولیه شرط دریافت کند. در این بازی گزینه پخش خودکار نیز وجود دارد که برای کش اوت خودکار روی ضریب خاص به کار می آید. به عبارت دیگر بازیکن بدون اینکه در حین حرکت نیاز به ثبت گزینه کش اوت داشته باشد، می تواند مبلغ خود را در ضریب مشخص شده و به صورت خودکار خارج کند. همچنین شما می توانید در بخش شرط ها، شرط های زنده سایر کاربران و تاریخچه شرط های خود را مشاهده نمایید.

"گوگو بانانا":

در این بازی ۷ ستون با ۴ سطر مکعب در نظر گرفته شده که پشت هر مکعب ممکن است موز یا پوچ باشد. نحوه بازی به این صورت است که بازیکن باید از ستون سمت راست بازی را آغاز کند و بین ۴ خانه آن، خانه ای که موز پشت آن قرار گرفته است را انتخاب کند. در صورتی که خانه ستون اول درست پیش بینی شود، ستون دوم فعال می شود و بازیکن این بار باید بین خانه های ستون دوم خانه هایی که در آن موز قرار دارد را انتخاب کند. این روند تا زمانی ادامه خواهد داشت که بازیکن مبلغ برد خود را کش اوت کند و یا خانه های ستون های بعدی را تا زمانی که به خانه پوچ برخورد نکند ادامه دهد. بسته به نوسان بازی تعداد خانه های پوچ و موز در هر ستون متفاوت است به طور مثال در حالت نوسان کم ۳ موز و یک پوچ و در حالت نوسان زیاد ۱ یا ۲ موز در برابر ۲ یا ۳ خانه پوچ قرار دارد. با افزایش نوسان بازی، ضرایب برد بالاتر خواهد رفت.

برای تجربه این دو بازی جذاب وارد تب "مهارتی" در بالای صفحه اصلی بتکارت شوید و بازی های "Crash Infinity" و "گوگو بانانا" را انتخاب کنید.


Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.