مروری بر بازی اسلات Solar Queen از ارائه دهنده Playson

بازی Solar Queen یکی از بازی های اسلات فعال در بتکارت است که توسط ارائه دهنده معتبر Playson که از کمپانی های فعال در زمینه بازی های اسلات می باشد سرویس دهی می شود. این بازی با تم باستانی طراحی شده است. اگر شما از علاقه مندان به بازی های اسلات هستید می توانید این بازی را در بخش بازی های اسلات مشاهده و امتحان فرمایید. در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید، شما بسته به شانس خود در هر چرخش می توانید مبالغ برد را به دست آورید. با چرخش ماشین اسلات نماد ها به صورت رندوم کنار یکدیگر در خط های افقی و عمودی قرار می گیرند و در صورتی که حالت به وجود آمده جزو حالت های برنده بازی باشد برد شامل شما می شود.

نماد های اصلی این بازی را عکس حیوانات و AKJQ تشکیل می دهند و فضای بازی با تم کلاسیک و نمای کشور های آمریکا جنوبی طراحی شده است. کیفیت بالای طرح های گرافیکی، صدا های نوستالژی و جذاب و همچنین رابط کاربری ساده از جمله ویژگی های مثبت این بازی به حساب می آید. فضای این بازی را 3 سطر و 5 ستون تشکیل می دهند. این بازی شامل 20 خط برد (خط پرداخت) است که در قسمت راهنمای بازی (Info) جزئیات آن قابل مشاهده است. نوسانات این بازی بالا است به این معنا که شما در راند های متوالی ضرایب با تفاوت زیاد را شاهد خواهید بود که این ضرایب شامل ضرایب جذاب تا حداکثر 10468X می باشد! این بازی دارای نماد Wild است که جایگزین نماد های اصلی شده و خط برد را تکمیل می کند. چرخش رایگان در این بازی تعیین شده و در شرایطی در طول بازی به کاربر این چرخش های رایگان اهدا می شود. همچنین این بازی از جک پات های جذاب بهره مند است که در 5 سطح به کاربران ارائه و برد های شگفت انگیز را ایجاد می کند.

 برای ورود به این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Playson " را انتخاب کرده و از لیست بازی ها Solar Queen را انتخاب کنید.

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.