بررسی دو بازی مهارتی جذاب "انفجار" و "مجیک دایس"

بازی های مهارتی جذاب همواره یکی از محبوب ترین انتخاب های کاربران سایت های شرط بندی آنلاین برای ثبت شرط می باشند. در این مطلب به بررسی دو بازی پر طرفدار مهارتی یعنی "انفجار" و "مجیک دایس" می پردازیم.

انفجار:

اگر از طرفداران بازی های مهارتی باشید حتما تاکنون بازی انفجار را بازی کرده اید یا اسم آن را شنیده اید. در این بازی کاربران در دو قسمت مجزا امکان ثبت شرط بر روی راند بعدی بازی را دارند. پس از ثبت شرط بازیکن می تواند در هر ضریبی که مورد نظرش است با کلیک روی گزینه "کش اوت"، مبلغ خود را خارج کند. علاوه بر آن بازیکنان می توانند با گزینه ۵۰% کش اوت نصف مبلغ شرط خود را براساس ضریب لحظه ای بازی خارج کنند و باقی آن را در بازی نگه دارند تا در ضریب بالاتر گزینه کش اوت را کلیک کنند. در قسمت بالای بازی اثبات منصفانه بودن بازی و تصادفی بودن ضرایب هر راند را می توانید مشاهده نمایید.

مجیک دایس:

این بازی که با چرخش تاس انجام می شود نیز از جمله بازی های مهارتی فعال در بتکارت است. نحوه انجام این بازی به این صورت است که در هر دست ۵ تاس با اعداد تصادفی از صندوقچه خارج می شود و بازیکنان می بایست مجموع این ۵ تاس را پیش بینی کنند. برای پیش بینی مجموع تاس ها بازیکن می تواند بازه های تعیین شده بازی را انتخاب کرده و یا بازه را به صورت دستی بر روی نمودار تنظیم کند. هرچه بازه انتخابی کوچک تر باشد ضریب بازی بالاتر و شانس برد های بزرگ بیشتر خواهد بود.

برای امتحان کردن این دو بازی محبوب می توانید از سربرگ "مهارتی" بالای صفحه بازی های "انفجار" و "مجیک دایس" را انتخاب نمایید. همچنین بازی انفجار در بالای صفحه با سربرگ "انفجار" در دسترس کاربران است.

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.