مروری بر بازی اسلات Sevens & Fruits از ارائه دهنده Playson

بازی Sevens & Fruits یکی از بازی های اسلات فعال در بتکارت است که توسط ارائه دهنده Playson سرویس دهی می شود. این بازی با تم میوه طراحی شده است و اگر شما از علاقه مندان به بازی های اسلات با تم کلاسیک و میوه هستید می توانید این بازی را در بخش بازی های اسلات مشاهده و امتحان فرمایید. در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید، شما بسته به شانس خود در هر چرخش می توانید مبالغ برد را به دست آورید. با چرخش ماشین اسلات نماد ها به صورت رندوم کنار یکدیگر در خط های افقی و عمودی قرار می گیرند و در صورتی که حالت به وجود آمده جزو حالت های برنده بازی باشد برد شامل شما می شود.

این بازی با نماد های میوه، ستاره و 7 تشکیل شده است که جزو نماد های بازی های کلاسیک و قدیمی اسلات نیز به شمار می آیند. این بازی در ۳ سطر و ۵ ستون طراحی شده و شامل 5 خط پرداخت (خط برد) می باشد. نوسانات بازی متوسط است و حداکثر مبلغ برد برای این بازی اسلات ۱۵۵۰X تعیین شده است. در نماد های بازی میوه هایی چون هندوانه، انگور، لیمو، پرتغال و آلبالو مشاهده می شود که ارزش هر کدام از آن ها در قسمت راهنمای بازی (INFO) نمایش داده شده است. در بازی Sevens & Fruits نماد Scatter و Wild وجود دارد که به ترتیب در بالا رفتن ضرایب برد در خط های پرداخت و جایگزینی به عنوان نماد های اصلی به کار می روند. از جمله ویژگی های مثبت این بازی رابط کاربری ساده و عامه پسند است که باعث می شود هر فردی را مجذوب این بازی اسلات کند.

برای امتحان کردن برد های بزرگ در این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Playson" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها Sevens & Fruits را انتخاب کنید.

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.