مروری بر بازی اسلات Extra Stars از ارائه دهنده Amusnet

بازی Extra Stars یکی از بازی های اسلات فعال در بتکارت است که توسط ارائه دهنده معتبر Amusnet Interactive سرویس دهی می شود. این بازی با تم میوه طراحی شده است و اگر شما از علاقه مندان به بازی های اسلات با تم کلاسیک هستید می توانید این بازی را در بخش بازی های اسلات مشاهده و امتحان فرمایید. در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید، شما بسته به شانس خود در هر چرخش می توانید مبالغ برد را به دست آورید. با چرخش ماشین اسلات نماد ها به صورت رندوم کنار یکدیگر در خط های افقی و عمودی قرار می گیرند و در صورتی که حالت به وجود آمده جزو حالت های برنده بازی باشد برد شامل شما می شود.

نماد اصلی این بازی میوه ها و همچنین ستاره و 7 می باشد. طراحی این بازی به صورت 3 سطر و 5 ستون هست که 10 خط برد را به کاربر ارائه می دهد. نوسانات این بازی متوسط است به این معنا که در تعداد راند های متوالی شما شاهد ضرایب معقول با اختلاف متوسط هستید. در این بازی حداکثر ضریب برد 5000X خواهد بود. در قسمت راهنما یا Info بازی خط برد های مختلف بازی، ارزش نماد ها و همچنین نماد Wild که جایگزین نماد های اصلی بازی می شوند و خط های برد را کامل می کنند قابل مشاهده است. از جمله خصوصیات کاربر پسندانه این بازی، جک پات های ارزشمند است که برد های بزرگ را به در آن دست به کاربران هدیه می دهد. رابط کاربری و راحتی در ثبت شرط در این بازی از دیگر عواملی است که کاربران علاقه مند به این بازی ها را به خود جذب خواهد کرد.

برای امتحان کردن برد های بزرگ در این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده " Ausument Intractive" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها Extra Stars را انتخاب کنید.

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.