بررسی دو بازی مهارتی جذاب "Lucky Spin" و "Crash"

در بازی های مهارتی بازیکنان می توانند در هر زمان از روز و بدون صرف زمان انتظار به ثبت شرط های خود بپردازند. در این مطلب دو بازی "Lucky Spin" از ارائه دهنده Popok Gaming و "Crash" از ارائه دهنده "Pascal Gaming" مورد بررسی قرار می گیرد.

"Lucky Spin":

در این بازی یک فرفره بر روی زمین چرخیده می شود و بازیکنان در هر راند می توانند روی ضریب پایان چرخش فرفره شرط بندی کنند. در ابتدای هر راند مبلغ شرط در پایین صفحه ثبت می شود و پس از چرخش فرفره بازیکنان می توانند در زمان مورد نظرشان گزینه "کش اوت" رو کلیک کنند تا ضریب برای آن ها بسته و مبلغ برد به حساب کاربری شان اضافه گردد. در این بازی می توانید در هر راند دو شرط مجزا ثبت کنید و هر کدام را در زمان دلخواه "کش اوت" کنید.


 "Crash":

این بازی شباهت زیادی به بازی انفجار دارد و همانند بازی قبلی بازیکنان قبل از شروع هر راند مبلغ شرط خود را ثبت می کنند و پس از چند ثانیه بازی در آن دست آغاز می شود. در بازی کرش یک نمودار به کاربران نمایش داده می شود و با گذشت زمان ضریب برد در آن دست به تدریج افزایش می یابد. بازیکنان می توانند در زمانی که می خواهند گزینه کش اوت را کلیک کنند تا مبلغ برد براساس ضریب آن لحظه محاسبه و به آن ها اضافه شود. (مبلغ برد را در زیر گزینه کش اوت می توانید مشاهده کنید) همچنین در این بازی گزینه کش اوت ۵۰% نیز فعال است به این معنا که کاربران می توانند نصف مبلغ شرط خود را با کلیک روی این گزینه خارج کنند و مبلغ این بخش براساس ضریب آن لحظه محاسبه خواهد شد. باقی مانده مبلغ شرط همچنان در بازی فعال خواهد بود تا بازیکن مجدد رو گزینه "کش اوت" کلیک کند.

برای تجربه این دو بازی جذاب وارد تب "مهارتی" در بالای صفحه اصلی بتکارت شوید و بازی های "Lucky Spin" و "Crash" را انتخاب کنید.

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.