مروری بر بازی اسلات Royal Fortunator: Hold and Win

بازی Royal Fortunator: Hold and Win یکی از بازی های اسلات فعال در بتکارت است که توسط ارائه دهنده معتبر Playson که از کمپانی های فعال در زمینه بازی های اسلات می باشد سرویس دهی می شود. این بازی با ترکیب تم کلاسیک و مدرن طراحی شده است و اگر شما از علاقه مندان به بازی های اسلات هستید می توانید این بازی را در بخش بازی های اسلات مشاهده و امتحان فرمایید. در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید، شما بسته به شانس خود در هر چرخش می توانید مبالغ برد را به دست آورید. با چرخش ماشین اسلات نماد ها به صورت رندوم کنار یکدیگر در خط های افقی و عمودی قرار می گیرند و در صورتی که حالت به وجود آمده جزو حالت های برنده بازی باشد برد شامل شما می شود.

نماد های اصلی این بازی تشکیل شده است از سنگ های قیمتی مانند الماس، یاقوت و زمرد و همچنین زنگوله و تاس و البته نماد 777 که در بسیاری از بازی های اسلات مشاهده می شود. این بازی اسلات از ترکیب ۳ سطر و ۳ ستون تشکیل شده و ۵ خط برد در آن وجود دارد. برای مشاهده ارزش هر کدام از نماد و خط های برد می توانید به قسمت راهنما بازی (INFO) مراجعه کنید. نوسانات این بازی بالا است به این معنا که در هر راند بازه ضرایب برد متفاوت است و در صورت خوش اقبال بودن کاربر با مبالغ اندک می تواند برد های بزرگ را تجربه کند. به طور مثال بیشترین ضریب در این بازی ۴۰۳۰X است. در این بازی نماد وایلد Wild که بتواند جایگزین نماد های دیگر دارد. علاوه بر آن این بازی شامل راند های بونوس است و بازیکن در حین بازی در آن بخش نیز شانس خود را برای برد امتحان می کند. این بازی شامل 4 جک پات است که به ترتیب ۲۵X و ۵۰X و ۱۵۰X و ۱۰۰۰X ضریب را در بازی اعمال خواهد کرد.

 برای ورود به این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Playson " را انتخاب کرده و از لیست بازی ها Royal Fortunator: Hold and Win را انتخاب کنید.



Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.