مروری بر بازی اسلات 40 Bulky Fruits از ارائه دهنده Amusnet

بازی 40 Bulky Fruits یکی از بازی های اسلات فعال در بتکارت می باشد که توسط ارائه دهنده معتبر Amusnet Interactive سرویس دهی می شود. اگر شما از علاقه مندان به بازی های اسلات با تم میوه هستید حداقل یک بار می توانید این بازی را بررسی و امتحان کنید! در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید، شما بسته به شانس خود در هر چرخش می توانید مبالغ برد را به دست آورید. با چرخش ماشین اسلات نماد ها به صورت رندوم کنار یکدیگر در خط های افقی و عمودی قرار می گیرند و در صورتی که حالت به وجود آمده جزو حالت های برنده بازی باشد برد شامل شما می شود.

همان طور که در تصویر مشخص است، تم این بازی با نماد های میوه طراحی شده که حس نوستالژی را در بازیکنان کلاسیک اسلات زنده می کند. این بازی در ۴ سطر و ۵ ستون پیاده سازی شده که ۴۰ خط برد دارد. ضریب بازگشت مبلغ به بازیکن در این بازی ۹۶.۳۲% است. در بازی 40 Bulky Fruits شما می توانید تا ضریب ۴۰۰۰X مبلغ برد کسب کنید که نوسان برد های این بازی در رده متوسط طبقه بندی می شود و بازیکنان برد های بزرگ و کوچک را در راند های مختلف بازی تجربه می کنند. کاربران می توانند ارزش نماد ها و خط های پرداخت را در قسمت اطلاعات بازی (Info) مشاهده کنند. همچنین این بازی نماد وایلد Wild که بتواند جایگزین نماد های دیگر دارد. از جمله ویژگی های دیگر این بازی به داشتن نماد اسکتر Scatter اشاره کرد.

 برای ورود به این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Amusnet Interactive" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها 40 Bulky Fruits را انتخاب کنید.


Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.