بررسی دو بازی مهارتی "مین" و "گردونه X50"

در این مطلب به معرفی دو بازی جذاب در بخش بازی های مهارتی بتکارت می پردازیم. اگر شما نیز از علاقه مندان به شرط بندی در بازی های مهارتی هستید با ما همراه باشید!


بازی گردونه X50:


این بازی که توسط ارائه دهنده معتبر پاسکال (Pascal Gaming) ساخته و پشتیبانی می شود، به صورت گردونه چرخان است و کاربران بسته به رنگ و ضریب انتخابی شانس خود را برای برد امتحان می کنند. با توجه به تعداد خانه های هر رنگ بر روی چرخ گردونه ضریب برد نیز متفاوت است. در این بازی ضریب رنگ آبی ٢X، رنگ قرمز ٣X، رنگ سبز ٥X و رنگ زرد ٥٠X است. همچنین تعداد خانه های موجود در گردونه به این صورت است: زرد ١ عدد، سبز ١٠ ، قرمز ١٧ ، آبی ٢٦. نحوه انتخاب رنگ به صورت کاملا رندوم و تصادفی است و ضریب بازگشت مبلغ به کاربر به طور متوسط ٩٤% می باشد.

رابط کاربری این بازی بسیار ساده است و کاربران می توانند به راحتی رنگ مورد نظر خود را قبل از چرخش گردونه ثبت و در صورت برد مبلغ را به دست آورند. برای انتخاب این بازی در نوار بالایی سایت گزینه "مهارتی" و سپس بازی "گردونه ٥٠X " را کلیک کنید.


بازی مین (Mines):


در این بازی شما در قسمت پایین صفحه می توانید نحوه چینش مراحل بازی را انتخاب کنید و براساس تعداد مسیر ها ضرایب بازی تعیین می شود. نحوه بازی به این صورت است که کاربر از سمت چپ خانه هایی که به نظرش در مرحله سالم است (مین نیست) را انتخاب می کند و در صورت درست بودن انتخابش به مرحله بعدی راه پیدا می کند. در مراحل بعد کاربر با درست پیش بینی کردن اجازه ورود به مرحله بعد را کسب می کند و بعد از گذر از هر مرحله ضریب بردش نیز افزایشی می شود. در هر لحظه از مسیر خنثی سازی مین ها، بازیکن می تواند مبلغ خود را "Cashout" کند تا مبلغ برد براساس مراحل پشت سر گذاشته محاسبه و به کاربر واریز شود.

برای انتخاب این بازی در نوار بالایی سایت گزینه "مهارتی" و سپس بازی "Mines" را کلیک کنید.

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.