مروری بر بازی Sweet Bonanza Xmas (موفقیت شیرین - کریسمس)

بازی موفقیت شیرین یکی از بازی های محبوب از ارائه دهنده Pragmatic Play می باشد. این ارائه دهنده یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین سرویس دهندگان بازی های ماشین اسلات می باشد. در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید. روش بازی به این صورت است که شما پس از انتخاب مبلغ شرط گزینه اسپین یا همان چرخش بازی را کلیک می کنید و پس از چند ثانیه سیستم چینش نماد های دست را به شما نشان می دهد و در صورتی که دست شما جزو دست های برنده بازی باشد براساس ضریب آن به شما مبلغ برد اضافه می شود.



بازی Sweet Bonanza Xmas - موفقیت شیرین (کریسمس) در واقع نسخه ویژه کریسمس بازی موفقیت شیرین که قبلا در سایت به بررسی آن پرداختیم می باشد. این بازی اسلات با چیدمان ٦ خط عمودی و ٥ خط افقی با بازیکنان نمایش داده می شود. تم اصلی بازی براساس نماد های شیرینی و آبنبات و همچنین بک گراند زمستانی مخصوص ایام کریسمس است. درصد بازگشت مبلغ به کاربر در این بازی ٩٦.٤٨% می باشد. در این بازی نماد وایلد Wild وجود ندارد ولی نماد اسکتر Scatter به شکل آبنبات چوبی در بازی حاضر می شود. در جریان این بازی اسپین (گردش) رایگان نیز به کاربر ممکن است تعلق بگیرد. همچنین شما با بمب های بونوس داخل بازی می توانید برد های خود را بین ٢  تا ١٠٠ برابر بیشتر دریافت کنید! حداکثر برد در این بازی با ضریب ٢١١٧٥X به دست می آید و در نتیجه اگر شما نیز می خواهید با مبالغ کم برد های زیاد کسب کنید این بازی به شما پیشنهاد می شود.

برای امتحان کردن این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Pragmatic Play" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها Sweet Bonanza Xmas - موفقیت شیرین را انتخاب کنید.


Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.