مروری بر بازی اسلات Jelly Valley (دره ی ژله ای)

اگر وارد بازی های اسلات بتکارت شده باشید قطعا با بازی های ارائه دهنده Playson برخورد کرده اید. این ارائه دهنده از قدیمی ترین سازنده های بازی های اسلات می باشد و گرافیک زیبا و نمادهای فانتزی به کار رفته در بازی های آن، از ویژگی های کاربر پسند این شرکت است. در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات یا تجربه زیادی، شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید. روش بازی به این صورت است که شما پس از انتخاب مبلغ شرط گزینه اسپین یا همان چرخش بازی را کلیک می کنید و پس از چند ثانیه سیستم چینش نماد های دست را به شما نشان می دهد و در صورتی که دست شما جزو دست های برنده بازی باشد براساس ضریب آن به شما مبلغ برد اضافه می شود.



بازی Jelly Valley - دره شیرین با چیدمان ٦ خط عمودی و ٤  خط افقی به بازیکنان نمایش داده می شود. تم اصلی براساس نماد های شیرین، آب نبات و پاستیل طراحی شده است. نماد های اصلی این بازی آبنبات های رنگی و میوه های فانتزی می باشد. درصد بازگشت مبلغ به کاربر در این بازی ٩٣% است. در این بازی دست های بونوس و نماد های جایزه نیز وجود دارد که شما می توانید با مشاهده قسمت اطلاعات بازی (Info) با هر کدام از آن ها آشنا شوید. همچنین این بازی یک ضریب باورنکردنی ٢٥٠٠٠X دارد که مبلغ برد بی نظیر را برای بازیکنان خوش شانس بازی های اسلات فراهم می کند! داشتن جک پات جذاب، دارا بودن نماد اسکتر - Scatter که باعث افزایش برد های کاربران در بعضی راند های بازی می شوند و همچنین وجود نماد های وحشی - Wild که جایگزین نماد های اصلی بازی می شوند، جزو امکانات این بازی اسلات می باشد. همچنین این بازی دارای گردش رایگان (Free Spin) است که در طول بازی و براساس چینش نماد ها در راند های مختلف، به کاربران اهدا می شود.


برای امتحان کردن این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Playson" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها Jelly Valley - دره شیرین را انتخاب کنید.


Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.