مروری بر بازی اسلات Bells 9 از ارائه دهنده Wazdan (٩ زنگ)

اگر شما نیز از طرفداران بازی های اسلات هستید احتمالا ارائه دهنده معتبر Wazdan را می شناسید. این ارائه دهنده از قوی ترین سازنده های بازی های اسلات می باشد که تنوع در طرح ها و تم هایش همواره بازیکنان مشتاق بازی های اسلات را به خود جذب کرده است. در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات یا تجربه زیادی، شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید. روش بازی به این صورت است که شما پس از انتخاب مبلغ شرط گزینه اسپین یا همان چرخش بازی را کلیک می کنید و پس از چند ثانیه سیستم چینش نماد های دست را به شما نشان می دهد و در صورتی که دست شما جزو دست های برنده بازی باشد براساس ضریب آن به شما مبلغ برد اضافه می شود.



بازی ٩  زنگ - 9 Bells با چیدمان ٣ خط عمودی و ٣ خط افقی به بازیکنان نمایش داده می شود. تم اصلی براساس نماد های کلاسیک ولی در عین حال از نظر گرافیکی با کیفیت و جذاب طراحی شده است. نماد اصلی این بازی زنگوله می باشد. درصد بازگشت مبلغ به کاربر در این بازی ٩٦.١٦% است. در این بازی دست های بونوس و نماد های جایزه نیز وجود دارد که شما می توانید با مشاهده قسمت اطلاعات بازی (Info) با هر کدام از آن ها آشنا شوید. همچنین جک پات اصلی این بازی با ضریب ١٥٠٠X برای بازیکنان خوش شانس بازی های اسلات در دسترس خواهد بود! نوسانات مربوط به این بازی در حالت متوسط قرار دارد به این معنا که برد های معقول در طی دست های متوالی شامل حال بازیکنان خواهد شد. 


برای امتحان کردن این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Wazdan" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها  ٩ زنگ - 9 Bells را انتخاب کنید.

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.