کمک های مردمی کاربران بتکارت به فلسطین جنگ زده

متاسفانه در خاورمیانه دهه های اخیر شاهد درگیری های نظامی و جنگ های مرزی و برون مرزی زیادی بوده ایم که نتیجه آن از بین رفتن انسان های زیاد و تخریب های گسترده در مناطق جنگ زده بوده است. پس از شروع درگیری های نظامی در ٧ اکتبر بین اسرائیل و فلسطین، روز به روز نیاز به افزایش اقدامات جهت درمان مجروحان، کمک رسانی به بی خانمان ها، تهیه کمپ ها و توزیع مواد غذایی احساس می شود. در حال حاضر شاید تنها راه کمک ما و کاربران بتکارت ارسال کمک های بشردوستانه به صورت مالی و یا کالا باشد و ما در این مسیر تمام تلاش خود را برای گسترش این اقدامات خواهیم کرد.



کمک های مستقیم به خیریه های مستقل و هلال احمر


تاکنون از ابتدای فراخوان های بشردوستانه تا به اینجا بیشتر از ١٠ میلیارد تومان به حساب های هلال احمر اهدا شده و این گروه با اولویت بندی خدمات خود، این مبلغ را هزینه کرده است. علاوه بر آن کمیته های امداد رسانی مجزا از هلال احمر هستند که با دریافت کمک های مردمی به خدمت رسانی در مناطق جنگ زده می پردازد. ما و کاربران بتکارت مفتخر هستیم که از هر دو طریق در این امداد مردمی سهیم باشیم. در زیر چند نمونه از اقدامات اجرایی برای تسهیل زندگی مردم جنگ زده فلسطین مشاهده می نمایید:



١- کامیون‌ های حاوی بیش از ١٠٠ تُن غذا که از طریق گذرگاه رفح وارد مناطق جنگ زده غزه شدند و بین مردم توزیع شدند. علاوه بر آن از طریق نانوایی‌ ها و فروشگاه‌ های محلی به ٥٢٠ هزار نفر کمک‌ های غذایی ارائه شده است.

٢- چادر های سکونت، وسایل گرمایشی و لباس های مناسب برای افراد بی خانمان در حال ارسال است.

٣- با توجه به قطع شدن برق و مراکز مخابراتی در برخی مناطق جنگ زده، سیستم های سیار تامین کننده برق مانند باتری های باتری لیتیوم یون در این مناطق تهیه شده است.



امیدواریم این تنش های نظامی هرچه زودتر به حداقل برسد تا با همراهی مردم سایر کشور ها، شرایط زندگی بهتر برای مردم فلسطین مهیا شود.

نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.