کمک های کاربران بتکارت برای حمایت از مردم سوریه

سوریه یکی از کشور های غربی آسیا در شرق دریای مدیترانه می باشد. این کشور به دلیل آغاز جنگ های داخلی در سال ٢٠١١ ، به یکی از کشور های آسیب دیده و نا امن منطقه تبدیل شده است. با وجود کم شدن تنش های داخلی و مرزی در این کشور به خصوص پس از بحران کرونا، همچنان ویرانی و فقر در این کشور محسوس می باشد. به همین دلیل یکی از کشور هایی که کمپین های اجتماعی منطقه ای و بین المللی به آن توجه دارند، کشور سوریه است. 



آب رسانی به مناطق محروم:


آب شرب سالم و آب شست و شو یکی دیگر از نیاز های پایه ای هر جمعیت انسانی به شمار می آید. علاوه بر اینکه نبود آب شرب می‌تواند باعث تلف شدن افراد کم سن و کودکان شود، می‌تواند در ايجاد بیماری های مختلف نقش زیادی داشته باشد. در روستا های مرزی سوریه به دلیل نبود زیر ساخت های کافی جهت آب رسانی شبکه ای، تانکر های بزرگ آب جهت شست و شو و آب های معدنی بسته بندی شده تهیه شده اند. علاوه بر آن دوش های شست و شوی سیار برای ایجاد محیطی بهداشتی تر در جوامع محروم سوریه مفید واقع شده اند.



ساخت و بازسازی مدارس و مکتب خانه ها:


پس از وقوع جنگ های داخلی و خارجی چند سال اخیر در سوریه، بسیاری از مدارس شهری و مکتب خانه های روستایی و برون شهری غیر فعال شدند. از علت های اصلی این اتفاق، آسیب های ساختمانی به وجود آمده در بنا های آن ها می باشد. علاوه بر آن با تشکیل جمعیت های جدید انسانی و منتقل شدن مردم شهر های مختلف به مکان های جدید، نیاز ساخت مدارس در آنجا احساس می شود. کمپین انسانی و خیرخواه مرتبط با سایت بتکارت سعی داشته طی سال های اخیر نگاه ویژه ای به فرایند بازسازی و احداث نهاد های آموزشی داشته باشد.



توزیع غذا و بسته های غیر خوراکی :


آشپزخانه های سیار و کانتینر های مخصوص انتقال غذا نقش بسیار مهمی در رفع نیاز های غذایی مناطق جنگی و محروم سوریه داشته است. علاوه بر کمک های مادی و غذایی، عده ای انسان خیرخواه جهت کمک های میدانی خود را به این مناطق رسانده اند. علاوه بر کمک های مستقیم سایت بتکارت و کاربران آن در تامین نیاز های غذایی، طی سال های اخیر مفتخر به همیاری در تهیه بسته های غیر خوراکی مانند پتو، لباس های گرم و کیسه های خواب بوده ایم.



امیدواریم کمک های ما و کاربران بتکارت بتواند در تسریع روند کمک رسانی به این مناطق نقش داشته باشد.

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.