مروری بر بازی اسلات Lucky Smile (لبخند شانس)

بازی لبخند شانس - Lucky Smile یکی از بازی های اسلات فعال در بتکارت می باشد که توسط ارائه دهنده معتبر Popok سرویس دهی می شود. اگر شما از علاقه مندان به بازی های اسلات با تم شکلک و اموجی هستید این بازی احتمالا برای شما جذاب خواهد بود! در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید، شما بسته به شانس خود در هر چرخش می توانید مبالغ برد را به دست آورید. با چرخش ماشین اسلات نماد ها به صورت رندوم کنار یکدیگر در خط های افقی و عمودی قرار می گیرند و در صورتی که حالت به وجود آمده جزو حالت های برنده بازی باشد برد شامل شما می شود.



تم اصلی بازی براساس نماد های شکلک و آبنبات طراحی شده است. نوسانات این بازی کم می باشد یعنی شما برد های متوالی با ضرایب معقول را در روند بازی تجربه خواهید کرد. ضریب بازگشت مبلغ به کاربر در این بازی 96.00% است. بیشترین ضریب در بازی در بازی میوه های یخی 533X می باشد. چینش این بازی در صفحه به صورت 4 خط افقی و 5 خط عمودی است. در این اسلات 40 خط پرداخت وجود دارد و شما می توانید ارزش نماد ها و خط های پرداخت را در قسمت اطلاعات بازی (Info) مشاهده کنید. همچنین این بازی نماد وایلد Wild که بتواند جایگزین نماد های دیگر باشد دارد. از جمله ویژگی های دیگر این بازی به داشتن نماد اسکتر Scatter، فیری اسپین (چرخش رایگان) و راند جک پات اشاره کرد. این بازی راند بونوس ندارد و شما فقط در روند اصلی بازی می توانید شانس خود را برای برد امتحان کنید.

 برای ورود به این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده " Popok" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها لبخند شانس - Lucky Smile را انتخاب کنید.


Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.