مروری بر بازی اسلات Madame Destiny Megaways (زن سرنوشت)

بازی زن سرنوشت - Madame Destiny Megaways یکی از بازی های اسلات فعال در بتکارت می باشد که توسط ارائه دهنده معتبر Pragmatic Play سرویس دهی می شود. اگر شما از علاقه مندان به بازی های اسلات با تم تخیلی هستید حداقل یک بار می توانید این بازی را بررسی و امتحان کنید! در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید، شما بسته به شانس خود در هر چرخش می توانید مبالغ برد را به دست آورید. با چرخش ماشین اسلات نماد ها به صورت رندوم کنار یکدیگر در خط های افقی و عمودی قرار می گیرند و در صورتی که حالت به وجود آمده جزو حالت های برنده بازی باشد برد شامل شما می شود.



تم اصلی بازی براساس نماد های جادویی و پیشگویی طراحی شده است. نوسانات این بازی بالا می باشد. به عبارت دیگر شما می توانید با مبالغ کم برد های بزرگ به دست آورید. ضریب بازگشت مبلغ به کاربر در این بازی 96.60% است. همچنین در بازی زن سرنوشت شما می توانید تا ضریب 5000X مبلغ برد کسب کنید. چینش این بازی در صفحه به صورت 7 خط افقی و 6 خط عمودی است. شما می توانید ارزش نماد ها و خط های پرداخت را در قسمت اطلاعات بازی (Info) مشاهده کنید. همچنین این بازی نماد وایلد Wild که بتواند جایگزین نماد های دیگر دارد. از جمله ویژگی های دیگر این بازی به داشتن نماد اسکتر Scatter، فیری اسپین (چرخش رایگان) اشاره کرد. این بازی راند بونوس و جک پات ندارد و شما در محیط اصلی بازی فقط می توانید براساس لاین های برنده شانس خود را امتحان فرمایید.


 برای ورود به این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Pragmatic Play" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها زن سرنوشت - Madame Destiny Megaways را انتخاب کنید.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.