مروری بر بازی اسلات Gold Rush (انرژی طلا)

بازی انرژی طلا - Gold Rush یکی از بازی های اسلات فعال در بتکارت می باشد که توسط ارائه دهنده معتبر Pragmatic Play سرویس دهی می شود. اگر شما از علاقه مندان به بازی های با تم طلا و معدن هستید می توانید این بازی را هم امتحان کنید. در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید، شما بسته به شانس خود در هر چرخش می توانید مبالغ برد را به دست آورید. با چرخش ماشین اسلات نماد ها به صورت رندوم کنار یکدیگر در خط های افقی و عمودی قرار می گیرند و در صورتی که حالت به وجود آمده جزو حالت های برنده بازی باشد برد شامل شما می شود.


همان طور که اشاره شد تم اصلی بازی براساس نماد های طلا و معدن می باشد. نماد هایی چون بیل، چراغ قوه، باکس پر از طلا، معدنچی و حروف A K Q J و عدد ۱۰ از جمله نماد های اصلی این بازی است. این بازی در ۵ ستون ۳ سطری به کاربران نمایش داده می شود. این بازی ۲۵ خط پرداخت دارد که اطلاعات مربوط به آن و همچنین ارزش نماد ها در صفحه اطلاعات بازی (Info) نمایش داده شده است. در این بازی شما تا حداکثر ضریب ۱۶۱X می توانید در هر دست برنده شوید. درصد بازگشت مبلغ به بازیکن در این بازی ۹۶.۵% می باشد. این بازی نماد وایلد Wild که بتواند جایگزین نماد های دیگر دارد. از جمله ویژگی های دیگر این بازی به داشتن نماد اسکتر Scatter، فیری اسپین (چرخش رایگان) می توان اشاره کرد.

 برای امتحان کردن این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Pragmatic Play" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها انرژی طلا - Gold Rush را انتخاب کنید.

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.