مروری بر بازی اسلات Great Rhino Megaways (کرگدن بزرگ مگاویز)

بازی کرگدن بزرگ مگاویز - Great Rhino Megaways یکی از بازی های اسلات فعال در بتکارت می باشد که توسط ارائه دهنده معتبر Pragmatic Play سرویس دهی می شود. ااگر شما از علاقه مندان به بازی های کلاسیک و نماد حیوانات هستید این بازی را به شما توصیه میکنیم. در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید. روش بازی به این صورت است که شما پس از انتخاب مبلغ شرط گزینه اسپین یا همان چرخش بازی را کلیک می کنید و پس از چند ثانیه سیستم چینش نمادهای دست را به شما نشان می دهد و در صورتی که دست شما جزو دست های برنده بازی باشد براساس ضریب آن به شما مبلغ برد اضافه می شود.



بازی کرگدن بزرگ مگاویز با نوسانات کم و بازگشت مبلغ به کاربر 94.69% این قابلیت را دارد که به بازیکن برد های بزرگ با ریسک بالا ارائه دهد. به عبارت دیگر شما با مبالغ کم و در دور هایی که شانس با شما یار باشد می توانید مبالغ بزرگ را دریافت کنید. این بازی به صورت 6 خط عمودی و 4 خط افقی نمایش داده می شود. تم کلی بازی براساس نماد های حیوانات و جنگل می باشد. همچنین در این بازی نماد های A K Q J 10 هم حضور دارند که می توانید با مراجعه به قسمت اطلاعات یا Info بازی ارزش هر کدام را مشاهده کنید. در این بازی بوفالو نماد وایلد Wild بازی است و می توانید جایگزین سایر نماد ها شود. همچنین با قرار داشتن نماد های اسکتر Scatter در بازی، شانس دریافت گردش رایگان برای کاربر فراهم شده است. حداکثر برد در این بازی ضریب 20000X است.


 برای امتحان کردن این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Pragmatic Play" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها کرگدن بزرگ مگاویز - Great Rhino Megaways را انتخاب کنید.

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.