مروری بر بازی اسلات 888 Dragons ( اژدها٨٨٨ )

بازی اژدها ٨٨٨ - 888 Dragons یکی از بازی های اسلات فعال در بتکارت می باشد که توسط ارائه دهنده معتبر Pragmatic Play سرویس دهی می شود. اگر شما از علاقه مندان به بازی های نماد آسیایی و چینی باستان هستید این بازی ارزش یک بار گردش را دارد! در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید. روش بازی به این صورت است که شما پس از انتخاب مبلغ شرط گزینه اسپین یا همان چرخش بازی را کلیک می کنید و پس از چند ثانیه سیستم چینش نماد های دست را به شما نشان می دهد و در صورتی که دست شما جزو دست های برنده بازی باشد براساس ضریب آن به شما مبلغ برد اضافه می شود.



بازی اژدها ٨٨٨ با نوسانات کم و بازگشت مبلغ به کاربر 96.8% این قابلیت را دارد که به بازیکن برد های متعدد با ریسک کم ارائه دهد. این بازی به صورت 3 خط عمودی و 1 خط افقی نمایش داده می شود و فقط یک خط پرداخت اصلی در این بازی لحاظ می شود. شما باید در یک ردیف 3 اژدها را قرار دهید تا شرط شما تا 100 برابر افزایش یابد. همچنین در این بازی گزینه چرخش اتوماتیک فعال می باشد و شما می توانید بین 10 تا 1000 گردش را به صورت خودکار مشاهده کنید. تم کلی بازی براساس نماد های چین باستان می باشد. تفاوت ضریب ها در برد شما براساس رنگ های اژدها هست. به طور مثال رنگ آبی کمترین برد و اژدهای طلایی - قرمز بیشترین برد را به کاربر اهدا می کند. برای مشاهده اطلاعات کامل مربوط به این بازی می توانید از قسمت اطلاعات (Info) بازی راهنمایی بگیرید.


 برای امتحان کردن این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Pragmatic Play" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها اژدها - 888 Dragons را انتخاب کنید.

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.