مروری بر بازی اسلات Journey To The West (سفر به غرب وحشی)

بازی سفر به غرب وحشی - Journey To The West جزو بازی های فعال در قسمت اسلات سایت بتکارت می باشد. این بازی توسط ارائه دهنده قدیمی و معتبر Pragmatic Play سرویس دهی می شود. اگر شما از علاقه مندان به بازی های کلاسیک و نماد های آسیایی هستید این بازی ارزش یک بار گردش را دارد! در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید. روش بازی به این صورت است که شما پس از انتخاب مبلغ شرط گزینه اسپین یا همان چرخش بازی را کلیک می کنید و پس از چند ثانیه سیستم چینش نماد های دست را به شما نشان می دهد و در صورتی که دست شما جزو دست های برنده بازی باشد براساس ضریب آن به شما مبلغ برد اضافه می شود.



این بازی به صورت 5 خط عمودی و 3 خط افقی به بازیکنان نمایش داده می شود. تم بازی براساس نماد های آسیایی طراحی شده است. بازی سفر به غرب وحشی 25 خط پرداخت دارد. در این بازی نماد وایلد Wild و همچنین نماد اسکتر Scatter وجود دارد. برای مشاهده نماد های مختلف بازی می توانید به قسمت اطلاعات (Info) بازی مراجعه کنید. نرخ بازگشت برد به کاربر در این بازی 96.5% است. همچنین کاربران می توانند تا حداکثر 400X شرط برنده در هر چرخش از بازی داشته باشند. از جمله ویژگی های دیگر این بازی می توان به داشتن فیری اسپین (گردش رایگان) اشاره کرد. در این بازی دور جک پات و بونوس وجود ندارد.


 برای امتحان کردن این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Pragmatic Play" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها سفر به غرب وحشی - Journey To The West را انتخاب کنید. 

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.