مروری بر بازی اسلات Sweet Bonanza (موفقیت شیرین)

اگر شما جزو طرفداران با سابقه بازی های کازینویی و اسلات باشید، قطعا اسم ارائه دهنده Pragmatic Play به گوشتان خورده است. این ارائه دهنده یکی از قدیمی ترین و معتبرترین سرویس دهندگان بازی های ماشین اسلات می باشد. در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید. روش بازی به این صورت است که شما پس از انتخاب مبلغ شرط گزینه اسپین یا همان چرخش بازی را کلیک می کنید و پس از چند ثانیه سیستم چینش نماد های دست را به شما نشان می دهد و در صورتی که دست شما جزو دست های برنده بازی باشد براساس ضریب آن به شما مبلغ برد اضافه می شود.



بازی موفقیت شیرین -  Sweet Bonanza با چیدمان 6 خط عمودی و 5 خط افقی با بازیکنان نمایش داده می شود. تم اصلی بازی براساس نماد ها و بک گراند شیرینی و آبنبات می باشد. درصد بازگشت مبلغ به کاربر در این بازی 96.5% می باشد. نوسانات بازی نیز به صورت متوسط است. در این بازی نماد وایلد Wild وجود ندارد ولی نماد اسکتر Scatter به شکل آبنبات چوبی در بازی حاضر می شود. در این بازی اسپین (گردش) رایگان نیز به کاربر ممکن است تعلق بگیرد. همچنین شما با بمب های داخل بازی می توانید برد های خود را بین 2 تا 100 برابر بیشتر دریافت کنید! حداکثر برد در این بازی با ضریب 21100 به دست می آید و در نتیجه اگر شما نیز می خواهید با مبالغ کم برد های زیاد کسب کنید این بازی به شما پیشنهاد می شود.


برای امتحان کردن این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Pragmatic Play" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها موفقیت شیرین -  Sweet Bonanza را انتخاب کنید.

نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.